خبرگزاری کار ایران

همزمان با راه اندازی اتوماسیون شهرسازی،

40 نوع خدمت الکترونیکی به شهروندان زنجانی ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۱۵

شهردار زنجان گفت: همزمان با راه اندازی اتوماسیون شهرسازی،40 نوع خدمت الکترونیکی به شهروندان زنجانی ارائه می شود.

زنجان ـ ایلنا: شهردار زنجان گفت: 137 سامانه مدیریت شهری است که به عنوان پل ارتباطی شهروندان با مسئولان شهرداری می‌باشد و شهروندان می‌توانند مسایل و مشکلات خود را از این طریق طرح کرده و هر پیامی که از طریق این سامانه در شهرداری دریافت شود به حوزه‌های مربوطه ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حبیب ملایی یگانه شهردار زنجان امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: با راه‌اندازی اتوماسیون شهرسازی 40 نوع خدمت به مردم از طریق وب‌سایت به شهروندان ارایه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 320 نوع خدمات از طریق شهرداری به شهروندان ارایه می‌شود، ادامه داد: لازم است تا شهرداری نیز مطابق با علوم و پیشرفت روز خود را به وسایل ارتباط جمعی و خدماتی نوین مجهز کند.

به گفته ملایی‌یگانه در همین راستا 2 هزار هکتار از بافت فرسوده و بافت مرکزی شهر نقشه‌برداری شده است تا اطلاعات لازم برای متقاضیان در دسترس باشد.

شهردار زنجان با اشاره به نزدیکی ایام تبلیغات انتخابات، خاطرنشان کرد: همه مردم و طرف‌داران کاندیداها با هدف حفظ زیبایی و پاکیزیگی ظاهر شهر که به عنوان یک ارزش مالی و معنوی در اختیار شهروندان قرار دارد از چسباندن عکس و پوسترها بر روی دیوارهای اماکن عمومی بپرهیزند و فعالیت‌های تبلیغاتی فقط در محل‌های تعیین شده انجام شود تا شهری زیبا و در خور شأن مردم داشته باشیم.

یگانه با اشاره به کارت‌های اعتباری در سیستم حمل و نقل شهری نیز گفت: 2400 دستگاه تاکسی شهر مجهز به سیستم کارت بلیت تاکسیرانی خواهند شد که این طرح در مراحل نهایی انجام قرار دارد و در تلاش هستیم تا همه خدمات شهری در قالب یک کارت اعتباری شهروندی تجمیع شود.

این مسئول با اشاره به سامانه 137، خاطرنشان کرد: 137 سامانه مدیریت شهری است که به عنوان پل ارتباطی شهروندان با مسئولان شهرداری می‌باشد و شهروندان می‌توانند مسایل و مشکلات خود را از این طریق طرح کرده و هر پیامی که از طریق این سامانه در شهرداری دریافت شود به حوزه‌های مربوطه ابلاغ خواهد شد.

وی تأکید کرد: 2368 دستگاه تاکسی و 309 دستگاه تاکسی بی‌سیم و تاکسی ویژه بانوان روزانه بیش از 28 هزار مسافر را در شهر جابه‌جا می‌کنند.

ملایی‌یگانه در پایان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در محدوده فضای سبز شهری، تصریح کرد: طی سال گذشته 26 هکتار به مجموعه فضای سبز شهری زنجان اضافه شد که در حال حاضر سرانه خالص فضای سبز هر شهروند 8/9 هکتار است که در تلاشیم امسال این میزان را به 5/10 هکتار افزایش دهیم.

شهردار زنجان در پایان از برپایی نمایشگاه گل در زنجان خبر داد و گفت: نمایشگاه گل و گیاه به صورت کشوری در تیرماه سال‌جاری و در محل نمایشگاه‌های دایمی کاسپین برگزار خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوب شهروندان و مردم علاقه‌مند از سراسر کشور روبه‌رو شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز