خبرگزاری کار ایران

"روایت ماندگار امام (ره) و انقلاب" در پایگاه‌های فاطمه الزهراء بسیج مراغه قرائت شد

کد خبر : ۷۵۵۹۵

نشر اندیشه های عرفانی و معنوی و بصیرتی و تبین وصایای الهی و سیاسی حضرت امام قدس (ره)را برای ارتقای زیر بنای فکری و اعتقادی و اخلاقی و رشد تعالی تربیتی و معنوی و معرفتی نسل جوان بسیار موثر است.

ایلنا- مراغه: به مناسبت بیست چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب، وصیت نامه الهی و سیاسی امام خمینی (ره) به عنوان "روایت ماندگار امام و انقلاب" در پایگاه های تابعه حوزه فاطمه الزهرا ناحیه سپاه مراغه قرائت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرمانده بسیج خواهران حوزه فاطمه الزهرا مراغه با اعلام این مطلب بر آشنایی هرچه بیشتر جوانان با سیره معنوی و اخلاقی و اندیشه الهی امام قدس (ره) برای افزایش معنویت و حفظ و تقویت روحیه انقلابی و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی و بینش اعتقادی و معرفتی و اطاعت محض از ولایت و صیانت از حریم ولایت و دستاورد های انقلاب تاکید کرد.

وی گفت: نشر اندیشه های عرفانی و معنوی و بصیرتی و تبین وصایای الهی و سیاسی حضرت امام قدس (ره)را برای ارتقای زیر بنای فکری و اعتقادی و اخلاقی و رشد تعالی تربیتی و معنوی و معرفتی نسل جوان بسیار موثر بوده و تعمق و پویایی آرمان های امام و شهدا رمز نهفته و منشور تداوم انقلاب به شمار می رود.

فاخری اقدم، بیداری اسلامی و موج اسلام خواهی و خیزش های انقلابی ملت های منطقه بر علیه قدرت های شیطانی و مستکبر و حکام مستبد و دیکتاتور در کشورهای اسلامی را نشات یافته از نشر و صدور اندیشه های آرمانی و رهنمود های جاودانه امام راحل (ره) دانست.

بر پایه این گزارش به مناسبت بیست وچهارمین سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب وصیت نامه الهی و سیاسی امام به عنوان روایت ماندگار امام و انقلاب در پایگاه های تابعه ام السلمه، ام الائمه، شهربانو، نجمه خاتون و ام کلثوم حوزه فاطمه الزهرا ناحیه سپاه مراغه قرائت شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز