خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه سپاه مراغه:

در پرتو بصیرت و ولایت، بیداری اسلامی فراگیر شد

کد خبر : ۷۵۵۸۹

امام راحل معارف اسلامی و آموزه های دینی را در متن جامعه وسعت داد و حركت انقلاب ایران را به سوی قله های پیشرفت اقتدار تسریع و به عنوان نماد بیداری امت های جهان اسلام شد.

ایلنا- مراغه: فرمانده ناحیه سپاه مراغه گفت: در پرتو بصیرت و در سنگر مستحکم ولایت ,آرمانهای ولایی امام دراندیشه ها تجلی و بیداری اسلامی در امت ها فراگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصیر بخشی زاده در نشست ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره) بسیج خواهران ناحیه سپاه مراغه آرمان های امام و شهدا را احیاگر باورها و ارزش های اسلامی عنوان كرد و گفت: امام راحل معارف اسلامی و آموزه های دینی را در متن جامعه وسعت داد و حركت انقلاب ایران را به سوی قله های پیشرفت اقتدار تسریع و به عنوان نماد بیداری امت های جهان اسلام شد.

وی افزود: امام راحل با محوریت ولایت فقیه و با تكیه بر بصیرت دینی و سیاسی ملتی كه رشد یافته مكتب فاطمی و ولایت علوی كه ریشه در فلسفه عاشورا دارد از آزمون های مختلف سرافراز بیرون آمدند و گام های بزرگی در راستای تحقق و تعمق اندیشه های ماندگار انقلاب و حاكمیت الهی به صورت حقیقی برداشتند.

بخشی زاده بر اطاعت محض از ولایت جهت صیانت از آرمانهای اسلام و انقلاب و دستاورد های نظام و پاسداری ازارزش های شهدا تاكید كرد و گفت: مردم با پشتوانه مستحكم ولایت تحریم ها ی دشمنان را تبدیل به فرصت های رشد و توسعه در زمینه های مختلف علمی صنعتی فرهنگی اقتصادی و فناوری هسته ای و تكنولو‍زی کردند.

نشست ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل (ره)حوزه فاطمه الزهرا ناحیه سپاه مراغه با حضور فرماندهان و شورای حوزه در نماز خانه بسیج خواهران برگزار شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز