خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد جام علی‌اف؛

وزن کشی 80 آزادکار در سه وزن نخست

کد خبر : ۷۵۵۸۷

در 55 کیلوگرم رضازاده، در 66 کیلوگرم گودرزی و در 84 کیلوگرم محمدیان به عنوان نمایندگان ایران به میدان می‌روند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام علی علی‌اف در حالی از امروز در شهر ماخاچ کالا پایتخت داغستان آغاز می‌شود که در 3 وزن نخست 80 آزادکار به روی باسکول رفتند.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها که با حضور کشورهای روسیه، ایران، ترکیه، لهستان، مجارستان، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، قزاقستان و بلاروس برگزار می‌شود و امروز مسابقات 3 وزن 55، 66، 84 کیلوگرم از ساعت 13 به وقت محلی با مقررات جدید داوری در مجموعه علی علی‌اف انجام می‌شود، به ترتیب 21، 33 و 26 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند.

گفته می‌شود چهره‌های نظیر نریمان اسرافیلوف، آرتم کبگ، الیاس بیک بالاتوف و آلبرت ساریتوف در این مسابقات به میدان می‌روند. داغستانی‌ها، گزارشی از حضور تیم دخانیات مازندران با 8 کشتی‌گیر در این مسابقات را ارائه داده‌اند و ضمن حضور در تمرینات این تیم مصاحبه‌ای با مصطفی میرعمادیان مربی تیم اعزامی در مورد این رقابت‌ها، تغییر قوانین و حضور تیم ایران در آمریکا انجام داده‌اند.

طبق اعلام میزبان، امروز در 3 وزن نخست این مسابقات در 55 کیلوگرم، مهران رضازاده، در 66 کیلوگرم مرتضی گودرزی و در وزن 84 کیلوگرم محمد حسین محمدیان به عنوان نمایندگان کشورمان به میدان می‌روند.

همچنین فردا در وزن 60 کیلوگرم سینا امینی و امین صادقی، در وزن 74 کیلوگرم عزت‌اله اکبری و سعید غلامی، در وزن 96 کیلوگرم اباذر اسلامی و در وزن 120 کیلوگرم جابر صادق‌زاده حضور خواهند داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز