خبرگزاری کار ایران

در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی منطقه ۳ مطرح شد،

سرانه عمرانی در شورای شهر سوم به ۵ میلیون تومان افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۷۶

احداث خیابان باغ گلدسته به طول ۷۰۰ متر و عرض ۳۶ متر در دو فاز، ۴۰ سال پیش در طرح تفصیلی پیش بینی شده بود كه این امر امروز محقق شده و این خیابان به طور رسمی به بهره برداری رسید.

ایلنا: سرانه عمرانی منطقه ۳ در چهارساله شورای دوره اول به طور متوسط به ازای هر نفر ۱۲۵ هزار تومان بود و در ۴ سال اخیر در شورای سوم سرانه متوسط عمران ۵ میلیون تومان شد كه نسبت به دوره اول شورای اسلامی شهر ۴۰ برابر و نسبت به دوره دوم ۲۰ برابر افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، شهردار منطقه ۳ اصفهان با اعلام این خبر در آیین بهره برداری از ۸۱ طرح عمرانی، فرهنگی، ترافیکی و ورزشی با هزینه ای بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان در این منطقه، گفت: مقدار ریالی كه شهرداری هر ساله بابت كارهای عمرانی در هر منطقه هزینه می كند، سرانه عمرانی منطقه نامیده می شود که توسعه عمران در هر منطقه به آن بستگی دارد.

منصور نجفی با اشاره به احداث خیابان باغ گلدسته به طول ۷۰۰ متر و عرض ۳۶ متر در دو فاز، ادامه داد: فاز اول این طرح، خیابان و فاز دوم آن پارکینگ موجود در زیر خیابان باغ گلدسته را شامل می شود ۴۰ سال پیش احداث این خیابان در طرح تفصیلی پیش بینی شده بود كه این امر بعد از ۴۰ سال امروز محقق شده و این خیابان به طور رسمی به بهره برداری می رسد.

وی همچنین از بهره برداری از ۵ خیابان جدید در مرکز شهر خبر داد و گفت: پاركینگ های جدید این منطقه نیز در مساحت 59 هزار متر مربع و با ظرفیت هزار و ۶۸۰ خودرو ساخته شده است.

نجفی ادامه داد: منطقه سه به دلیل بافت فرسوده زیاد دارای گلوگاه های بسیار زیادی است که تاکنون ۱۸۰ گلوگاه به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان بازگشایی شده و بر حسب سیاست شهرداری اصفهان و شورای اسلامی شهر، بیشترین اقدامات در بافت فرسوده منطقه انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز