خبرگزاری کار ایران

آزمون آیلتس (IELTS) برگزار شد

کد خبر : ۷۵۵۶۷

اعلام نتایج آزمون های آیلتس آكادمیك و جنرال در روز شنبه 18خردادخواهد بود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت results.IELTS.org نسبت به وضعیت نتایج آزمون خود اطلاع حاصل كنند.

ایلنا: رئیس مركز آزمون دانشگاه آزاد گفت: آزمون آیلتس (IELTS) آكادمیك و جنرال امروز شنبه (4خرداد)  برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ ناصر اقبالی با اعلام این خبر  گفت: آزمون آیلتس آكادمیك و جنرال امروز شنبه در تهران برگزار شد و شركت كنندگان در آن به رقابت پرداختند.

اقبالی در مورد زمان اعلام نتایج این دو آزمون گفت: اعلام نتایج آزمون های آیلتس آكادمیك و جنرال در روز شنبه 18خردادخواهد بود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت results.IELTS.org نسبت به وضعیت نتایج آزمون خود اطلاع حاصل كنند.

رئیس مركز آزمون در ادامه افزود: شركت كنندگان بعد از اطلاع از نتیجه آزمون خود، می توانند جهت دریافت كارنامه خود به دفتر مركزی آیلتس واقع در خیابان شریعتی، دوراهی قلهك، خیابان شهید امیرپابرجا، بلوار آیینه، نبش بن بست گل یخ، پلاك 16، طبقه یك، واحد 101 مراجعه نمایند.

اقبالی در پایان گفت: علاقه مندان آزمون آیلتس می توانند جهت اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاری های این آزمون ها به سایت ielts.iauset.com مراجعه كنند و در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهامی با ارسال ایمیل به آدرس porsesh@azmoon.net و یا با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ سایت www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح نمایند تا كارشناسان ظرف كمتر از 24 ساعت به آن پاسخ گویند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز