خبرگزاری کار ایران

كشف 80 تن كالای احتكار شده در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۵۳

ماموران با هماهنگی مقام قضایی و نمایندگان اداره صنعت و معدن و تعزیرات محل احتکار کالاها را مورد بازرسی قرار دادند و در بازرسی از محل مقدار 22 تن برنج و 58تن انواع روغن مایع و جامد جمعا به میزان 80 تن كشف و ضبط و به اداره تعزیرات استان منتقل شد.

ایلنا-اصفهان: سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف 80 تن كالای احتكار شده شامل انواع روغن و برنج كشف و دستگیری محتكران این كالاها خبر داد و گفت: ارزش تقریبی كالاهای احتكار شده حدود سه میلیارد و 400 میلیون ریال است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعیدسلیمیان، افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با احتكار كالاهای اساسی مردم كارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس از وجود یك انبار احتكار كالا مطلع شده و به صورت تخصصی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات لازم و كسب اطمینان از درستی موضوع، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به همراهی نمایندگان اداره صنعت و معدن و تعزیرات محل احتکار کالاها را مورد بازرسی قرار دادند و در بازرسی از محل مقدار 22 تن برنج و 58تن انواع روغن مایع و جامد جمعا به میزان 80 تن كشف و ضبط و به اداره تعزیرات استان منتقل شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان ارزش تقریبی كالاهای احتكار شده را سه میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام کرد و گفت:در این رابطه عاملان اصلی احتکار این كالاها دستگیر و همراه پرونده تكمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز