خبرگزاری کار ایران

رویانیان مطالبات‌مان را بدهد؛

کمیل قاسمی: دوبنده تیم ملی را به کسی نمی‌دهم

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۲۴

من امسال با این باشگاه قرارداد 120 میلیون تومانی داشتم و با گذشت چند ماه از پایان لیگی که در آن دوم شده‌ایم هنوز نیمی از قراردادهای خود را دریافت نکرده‌ایم.

دارنده مدال برنز مسابقات کشتی آزاد المپیک لندن تاکید کرد که دوبنده تیم ملی را به هیچ‌وجه از دست نخواهد داد.

کمیل قاسمی درگفت‌وگو با ایلنا با اشاره به اینکه از هر نظر آماده حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی است، اظهارکرد: خوشبختانه آمادگی بسیار خوبی دارم و به هر نحوی می‌خواهم ملی پوش بمانم. من تازه دوبنده تیم ملی را به دست آورده‌ام و اصلا هم نمی‌خواهم آن را از دست بدهم.

وی افزود: ظاهرا قرار است این مسابقات 30 و 31 خرداد ماه با قوانین جدید برگزار شود و این به نظرم خیلی خوب است. فردین معصومی، پرویز هادی و محمدرضا آذرشکیب 3 رقیب من برای رسیدن به دوبنده تیم ملی هستند و با احترام به همه آنها می‌خواهم ملی‌پوش بمانم.

آزادکار سنگین‌ وزن کشورمان در ادامه به انتقاد از مسئولان پرسپولیس جویبار پرداخت و گفت: من امسال با این باشگاه قرارداد 120 میلیون تومانی داشتم و با گذشت چند ماه از پایان لیگی که در آن دوم شده‌ایم هنوز نیمی از قراردادهای خود را دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: این باشگاه به لحاظ مالی زیر نظر باشگاه پرسپولیس تهران است و محمد رویانیان باید قرارداد ما را پرداخت کند. شخصا چندین بار با رویانیان برای دریافت طلبم صحبت کرده‌ام اما هنوز هم خبری نیست.

قاسمی در پایان گفت: من و 13 عضو دیگر تیم پرسپولیس جویبار هنوز مطالبات خود را نگرفته‌ایم و به نظرم عزمی هم برای پرداخت آن وجود ندارد. متاسفانه قرارداد لیگ تنها منبع درآمد ماست و آنهم چنین شرایطی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز