خبرگزاری کار ایران

واپسین بیانیه انتخاباتی هاشمی

برای حفظ نظام مقدسمان تحمل سختی‌هاشیرین است

کد خبر : ۷۵۵۱۸

اگر اعتلای کشور و عزت و رفاه ملت در سایه نظام اسلامی هدف اعلاء و آرزوی همه ماست، رواست مشکلات و تلخی‌ها ما را از ادامه این راه مقدس بازندارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درچهارمین بیانیه انتخاباتی خود با بیان اینکه برای حفظ نظام مقدسمان و ملت و کشورمان تحمل سختی‌ها و بی‌حرمتی‌ها شیرین است تأکید کرد: اگر اعتلای کشور و عزت و رفاه ملت در سایه نظام اسلامی، هدف اعلا و آرزوی همه ماست، رواست در این راه مشکلات و تلخی‌ها، ما را از ادامه این راه مقدس باز ندارد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه ای انتخاباتی خطاب به مردم ایران دلایل حضورش در عرصه انتخابات را تشریح و توصیه کرد: اگر اعتلای کشور و عزت و رفاه ملت در سایه نظام اسلامی هدف اعلاء و آرزوی همه ماست، رواست مشکلات و تلخی‌ها ما را از ادامه این راه مقدس بازندارد.

متن کامل بیانیه انتخاباتی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح ذیل است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

فعسی ان تکرهوا شیئاً و یجعل الله فیه خیراً کثیرا (سوره نساء - آیه 19).

ملت شریف، فهیم و متدین ایران اسلامی

از سال 1337 که عملاً وارد مبارزه علیه استبداد و استعمار شدم و اوج آن وقتی بود که امام (ره) رسما" نورافکن مبارزه را بدست گرفتند تا امروز، همواره آنچه در توان جسمی و فکری خود داشتم، در جهت ایجاد عدل و اعتدال و اعتلای ملی، نشر معارف اسلام به ویژه مکتب اهل بیت(ع) و خدمت برای تأمین رفاه و آرامش مردم در نظام اسلامی، به‌کار گرفتم و تاکنون در این راه، ناملایمات و تیرهای زهرآگینی را به جان خریده و خواهم خرید و همیشه دعا و لطف خداوند و حمایت مردم به من روحیه ‌داده و خواهد داد.

از حدود یک سال پیش که زمزمه انتخابات ریاست جمهوری شروع شد، هر وقت فرصت دیدار با اقشار و صنوف مختلف مردمی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس، شخصیت‌ها، بزرگان دینی و دانشگاهی، فرهنگی، سیاسی، قضایی، هنرمندان، کارگران، صنعتگران، کشاورزان، ورزشکاران، زنان، جوانان و حقوقدانان برایم فراهم می‌شد، تأکید می‌کردند "در این مرحله که کشور دچار مشکلات و معضلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و مهم‌تر از آن، تهدید و تحریم خارجی و تفرقه سیاسی شده، انتظار دارند برای پاسداری از خون شهدا و رنج جانبازان و آزادگان و خانواده‌های ایثارگران و اعتلای کشور و رفاه فرزندان این مرزبوم وارد میدان شوم".

با توجه به آشنایی کاملی که با موانع حضور و مشکلات پیش رو داشتم و علی‌رغم میل خود و بستگان، برای کمک به خلق حماسه سیاسی، که آن‌را پیش شرط رسیدن به حماسه اقتصادی مورد تاکید رهبری می‌دانم در آخرین لحظات فرصت قانونی، ثبت‌نام کردم.

اینک خاضعانه از تمامی شما مردم عزیز ایران اسلامی و همه شخصیت‌ها و بزرگان دینی و علمی و دوستانی که چه قبل از ثبت‌نام و چه در مدت کوتاه پس از آن، اینجانب را مورد لطف و محبت صمیمانه خود قرار دادند، به‌ویژه کسانی که در سراسر کشور با برپایی ستادهای خودجوش مردمی، زحماتی را متحمل و متقبل شده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم و توصیه می‌نمایم که فرصت تقویت وحدت و همدلی را که در ستادها، میان نیروهای معتدل اصلاح‌طلب و اصولگرا ایجاد شد، به عنوان حُسن آغازی برای تداوم این حرکت حفظ کنند.

اگر اعتلای کشور و عزت و رفاه ملت در سایه نظام اسلامی، هدف اعلا و آرزوی همه ماست، رواست در این راه مشکلات و تلخی‌ها، ما را از ادامه این راه مقدس باز ندارد؛ زیرا برای حفظ نظام مقدسمان و ملت و کشورمان تحمل سختی‌ها و بی‌حرمتی‌ها شیرین است.

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم/ سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز