خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

دولت بعدی باید حمایت از تولید را جدی بگیرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۱۱

رییس جمهور بعدی باید به معنای واقعی و نه درشعار فرد تولید گرایی باشد

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خلق حماسه اقتصادی الزاماتی دارد و اولین الزام آن حمایت از تولید است.

به گزارش  ایلنا، رضا رحمانی در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه رییس جمهور بعدی باید به معنای واقعی و نه درشعار فرد تولید گرایی باشد، تأکید کرد: دولت بعدی باید حمایت از تولید را جدی بگیرد، گفت: دولت برای حل مشکلات اقتصادی مانند بیکاری و تورم باید به تولید توجه بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت استفاده درست از منابع زیرزمینی و به کارگیری آنها در امر صادرات، افزود: با حمایت و تقویت تولید و صادرات آن وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم بهبود خواهد یافت.

وی با بیان اینکه رییس جمهور بعدی باید به معنای واقعی و نه درشعار فرد تولید گرایی باشد، گفت: خلق حماسه اقتصادی الزاماتی دارد که من فکر می کنم اولین الزام آن حمایت از تولید باشد.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: متاسفانه در سال قبل که سال حمایت از تولید ملی بود و درسال ماقبل آن از تولید به صورت جدی حمایت نشد وتنها بخشی از احکام بودجه که ناظر بر حمایت از تولید بود اجراشد.

رحمانی گفت: از دولت بعدی انتظار داریم که از تولید حمایت ویژه داشته باشد و اقتصاد محور باشد.

طرح حمایت از تولید ملی در دستور کار مجلس

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو درمجلس با تاکید بر این که حمایت از سرمایه گذاری دربخش صنعت و معدن، امر زیربنایی، ارتباطات و حمل و نقل ونوسازی ناوگان حمل و نقل دردولت احمدی نژاد مغفول ماند، افزود: دولت بعدی باید تیم اقتصادی قوی داشته باشد تا بتواند از تمام طرفتها برای تقویت اقتصادی کشور استفاده کند.

به گفته رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس طرح حمایت از تولید ملی در دستور کار مجلس است و بعد از اتمام بررسی لایحه بودجه ۹۲ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز