خبرگزاری کار ایران

نفوذ جنگ‌افزارهای رژیم صهیونیستی به شرق خان یونس

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۰۴

شش دستگاه ماشین‌آلات و جنگ‌افزار رژیم صهیونیستی از جمله بولدوزرهای این رژیم نزدیک به 200 متر در زمین‌های شرق شهرک قراره به سمت بخش‌های شمال شرقی خان یونس نفوذ کرده و هم‌زمان با تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی، بخش‌هایی از زمین‌های شهروندان در این منطقه را تخریب کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته طی 24 ساعت سه مرتبه به مرزهای شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه نفوذ کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شش دستگاه ماشین‌آلات و جنگ‌افزار رژیم صهیونیستی از جمله بولدوزرهای این رژیم نزدیک به 200 متر در زمین‌های شرق شهرک قراره به سمت بخش‌های شمال شرقی خان یونس نفوذ کرده و هم‌زمان با تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی، بخش‌هایی از زمین‌های شهروندان در این منطقه را تخریب کردند.

این سومین مرتبه طی 24 ساعت است که نظامیان ارتش صهیونیستی به این منطقه وارد می شوند، به طوری که ماشین‌آلات نظامی این رژیم صبح و شامگاه پنجشنبه گذشته نیز به این منطقه نفوذ کرده بودند که پس از مقاومت جوانان فلسطینی مجبور به ترک این منطقه شدند.

علاوه بر این، نظامیان رژیم صهیونیستی با سلاح‌های توپخانه‌ای زمین‌های کشاورزی فلسطینیان در شمال غربی بیت لاهیا در شمال نوار غزه را هدف تیراندازی گسترده خود قرار دادند. منابع محلی گزارش دادند که این حملات تلفات جانی در بر نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز