خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه خبر داد:

افتتاح بازار جدید پرنده‌فروش‌ها در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۰۰

بازار پرنده فروش‌های کرمانشاه در کمربندی غربی با سرعت خوبی درحال احداث است و با اتمام کار به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

ایلنا: شهردار کرمانشاه گفت: به زودی مغازه‌های پرنده فروشی که عمدتا در دو نقطه شهر (خیابان گمرگ و خیابان مسجد حاج محمد تقی اصفهانی در پارکینگ شهرداری) متمرکز شده اند، از شهر جمع آوری و در مکان درنظر گرفته شده جدید، ساماندهی می شوند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، پیمان قربانی با تأکید بر اینکه بازار پرنده‌فروش‌ها، باید از سکونت‌گاه شهری به دور باشد، گفت: وجود این مغازه ها در مرکز شهر، ضمن آلودگی‌های بهداشتی که ایجاد می‌کند، از منظر خوبی برخوردار نیست. به همین دلیل از مدت‌ها پیش به فکر اختصاص مکانی دور از شهر برای این كار بودیم وآن را عملی کردیم.

شهردار کرمانشاه با یادآوری اینکه از کل مغازه‌های پرنده فروشی، آمار گرفته شده و دستور و مجوز قانونی برای مسدود کردن این مغازه‌ها هم داریم افزود: همه چیز با تعطیلی مغازه ها، حل نمی‌شود، بلکه باید آنها را مدیریت کرد.

قربانی با بیان اینکه بازار جدید پرنده فروش ها باید امکانات لازم و ضروری را داشته باشد، افزود: فضاسازی و انتقال انرژی و آب و گاز در این مکان در حال انجام است و استانداردها هم در آن رعایت می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز