خبرگزاری کار ایران

استاندار كرمانشاه:

فتح خرمشهر نقطه اوج حماسه و ایثار رزمندگان است

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۸

استاندار كرمانشاه، پیروزی خرمشهر در تاریخ شكوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را نمونه تحقق وعده الهی برای مجاهدین فی سبیل الله عنوان كرد.

ایلنا:استاندار كرمانشاه با اشاره به سالروز آزادسازی فتح خرمشهر كه به روز ملی مقاومت و ایثار در تقویم رسمی كشور نامگذاری شده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) از همان اوائل شكل‌گیری خود با مجاهدت و شجاعت دلیر مردان جان بركف ایران اسلامی، توطئه های كور دشمنان علیه این نظام نوپا، به‌ویژه تجاوز رژیم بعثی عراق را كه به‌واسطه سلطه‌گران جهانی، مورد ترغیب قرار گرفته بود، خنثی کرد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد با اشاره به رشادت ها و جانبازی های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس، افزود: در طول این سال ها از نزدیك شاهد ایستادگی و مقاومت جانانه جوانان ایران اسلامی از كیان میهن اسلامی بودیم كه بخشی از این عزیزان به خیل شهیدان والامقام پیوستند و جمعی دیگر نیز به درجه جانبازی نائل آمدند. لذا همه وظیفه داریم از این نوع فرهنگ ایثار و شهادت كه كشور را در مقابل متجاوزین بیمه کرد، پاسداری و صیانت کنیم.

وی اضافه كرد: با توجه به گذشت 34 سال از عمر با بركت انقلاب اسلامی ایران، دشمنان قسم خورده این نظام همچنان با حربه‌های مختلف شیطانی خود سعی در خدشه دار كردن این نظام الهی دارند، اما خوشبختانه نه تنها كاری از پیش نبرده اند بلكه روز به روز، قدرت نظام اسلامی ایران در نزد افكار جهانی، مستحكم تر و تنومندتر می شود.

وی در ادامه سخنان خود، تصریح كرد: باید توجه داشت كه فتح خرمشهر، نقطه اوج حماسه و ایثار رزمندگان اسلام محسوب می‌شود كه با تمام توان از جان و ارزش‌های اسلامی بخصوص میهن عزیز خود ایران صیانت و دفاع کردند.

دمیاد در بخش پایانی سخنان خود، افزود: بدون شك شاكله و بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران كه با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظلله العالی) ترسیم می‌شود، به عنوان قدرت الگوی برتر و شاخص در جهان، مطرح و كشورهای آزادی خواه از ایران اسلامی به عنوان سنبل مقاومت در مقابل مستبدان و مستكبران جهانی یاد می كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز