خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت آبفا کاشان؛

پیشرفت 62 درصدی اجرای پروژه فاضلاب کاشان

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۴

سرپرست شرکت آبفا کاشان از اجرای 125 کیلومتر و پیشرفت 62 درصدی ازپروژه فاضلاب کاشان با اعتباری بالغ بر 36 میلیون یورو خبرداد.

ایلنا: سرپرست شرکت آبفا کاشان از اجرای 125 کیلومتر و پیشرفت 62 درصدی از پروژه فاضلاب کاشان با اعتباری بالغ بر 36 میلیون یورو خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از كاشان، محمد رضا اسدی  در نشست خبری که با اصحاب رسانه و نماینده خبرگزاری های فعال شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در سالن اجتماعات این شرکت برگزارشده بود ، ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و روز پدر با اعلام این خبر، اجرای پروژه فاضلاب کاشان را یکی از مهمترین کارهای زیربنایی در شهرکاشان دانست و گفت: طی قراردادی که این شرکت با سه پیمانکار برای اجرای 198 کیلومتر از پروژه فاضلاب کاشان نموده است تاکنون بالغ بر 62 درصدی پیشرفت داشته است.

وی مجموع اعتبارات برای اجرای 198 کیلومتر از پروژه فاضلاب کاشان را بیش از 62 میلیون یورو اعلام کرد و گفت: با اجرای 62 درصد این پروژه بالغ بر 60 درصد این اعتبارکه مبلغی معادل 36 میلیون یور است تاکنون جذب شده است.

اسدی کل پروژه فاضلاب کاشان را 700 کیلومتر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه توافق نامه اولیه اجرای پروژه فاضلاب کاشان 300 کیلومتر بوده است به خاطر افزایش قیمت‌ها توانسته ایم 200 کیلومتر این پروژه را قرارداد ببندیم و اجرای این پروژه در فازهای B و C همچنان در دستور کار این شرکت قرار دارد.

اسدی خاطرنشان كرد: طی قراردادی که این شرکت برای اجرای 198 کیلومتر از پروژه فاضلاب کاشان با 3 پیمانکار فعال در سطح شهرکاشان منعقد كرده است تاکنون 125 کیلومتر آن اجرا شده است.

وی با بیان اینکه خطوط اصلی این پروژه را یک پیمانکار از 25 کیلومتر قرارداد منعقدشده  تاکنون 18 کیلومتر آن را که 72 درصد است، اجرا كرده است. گفت: پیمانکاردومی این پروژه در ضلع جنوبی شهر و محور فین کاشان تاکنون 74 درصد پیشرفت داشته است.

سرپرست شرکت آبفا کاشان افزود: پیمانکار سومی در بخش زیدی، انتهای بلوار دانش و بلوارصنعت از 72 کیلومتر قراردادی منعقدشده تاکنون 32 کیلومتر آن را اجرا كرده است.

اسدی با بیان اینکه پیش بینی می شود در صورتی که همکاری مسئولین و دستگاه‌های اجرایی شهرستان همچنان تدوام داشته باشد و مشکل خاصی پیش نیاید کل 198 کیلومتر قراردادی که با پیمانکاران در فاز اول پروژه فاضلاب کاشان بسته ایم تا آبان ماه سال جاری به اتمام برسد گفت: اگر تعامل سازنده و همراهی رسانه ها ی شهرستان کاشان در اجرای پروژه فاضلاب در این شهر نبود اجرای چنین کار بزرگی امکان پذیر نبود، ضمن اینکه صعه صدر مردم و همکاری مسئولین اجرایی این شهرستان نیز در پشرفت این پروژه عظیم بسیار کارساز بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز