خبرگزاری کار ایران

مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری انجام شد

کد خبر : ۷۵۳۷۴

اولین برنامه ای که از تلویزیون پخش می شود روز شنبه 4 خرداد ساعت 8 شب مربوط به محسن رضایی و آخرین برنامه ای هم که از تلویزیون پخش می شود ساعت 12 و 30 دقیقه شب چهارشنبه 22 خرداد و مربوط به دکتر محمدرضا عارف از شبکه جام جم است.

ایلنا: مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری عصر امروز(3 خرداد) در حالی در سازمان صدا وسیما برگزار شد که اولین عدد به عنوان اولین قرعه برای محسن رضایی و آخرین عدد برای سعید جلیلی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 8 گوی برای 8 نامزد انتخاب شده بود که گوی ها درون وسیله برای قرعه کشی قرار داده شده بود.

نماینده نامزدها با چرخاندن گوی مورد نظر را انتخاب و اعلام می کردند این شماره ها از شماره 11 الی 18 انتخاب شده بود که براساس قرعه کشی شماره 18 به محسن رضایی شماره 13 به علی اکبر ولایتی شماره 16 به محمدباقر قالیباف شماره 14 به حداد عادل شماره 11 به محمدرضا عارف شماره 17 به محمد غرضی شماره 12 به حسن روحانی و شماره 15 به سعید جلیلی اختصاص پیدا کرد.

اولین شماره ای که از گوی بیرون آمد مربوط به محسن رضایی دومین شماره مربوط به علی اکبر ولایتی سومین شماره مربوط به محمدباقر قالیباف چهارمین شماره مربوط به حدادعادل پنجمین شماره مربوط به محمدرضا عارف ششمین شماره به غرضی هفتمین شماره مربوط به حسن روحانی و آخرین شماره به سعید جلیلی اختصاص پیدا کرد.

براساس این گزارش و برطبق قرعه کشی انجام شده؛ اولین برنامه ای که از تلویزیون پخش می شود روز شنبه 4 خرداد ساعت 8 شب مربوط به محسن رضایی و آخرین برنامه ای هم که از تلویزیون پخش می شود ساعت 12 و 30 دقیقه شب چهارشنبه 22 خرداد و مربوط به دکتر محمدرضا عارف از شبکه جام جم است.

براساس این گزارش برنامه پخش نامزدهای ریاست جمهوری به شرح زیر تعیین شد:

شبکه یک سیما ساعت 8 شب

شنبه 4 خرداد محسن رضایی، یکشنبه 5 خرداد سعید جلیلی، دوشنبه 6 خرداد علی اکبر ولایتی، سه شنبه 7 خرداد حسن روحانی، چهارشنبه 8 خرداد محمدباقر قالیباف، پنجشنبه 9 خرداد حدادعادل، شنبه 11 خرداد محمدرضا عارف و یکشننبه 12 خرداد محمد غرضی.

شبکه یک سیما ساعت 8:10 دقیقه پخش فیلم مستند

13 خرداد محسن رضایی، 14 خرداد ولایتی، 16 خرداد قالیباف، 18 خرداد عارف،

ساعت 23:30

جلیلی 13 خرداد، روحانی 12 خرداد، حدادعادل 16 خرداد، غرضی 18 خرداد

شبکه 2 سیما ساعت 22و 45 دثقیثه

شنبه 4 خرداد جلیلی، 5 خرداد ولایتی، 6 خرداد روحانی، 7 خرداد قالیباف، 8 خرداد عارف، 9 خرداد رضایی، 11 خردادد غرضی و 12 خرداد حدادعادل.

شبکه جام جم ساعت 23:30 دقیقه

4 خرداد غرضی، 5 خرداد عارف، 6 خرداد حدادعادل، 7 خرداد جلیلی، 8 خرداد ولایتی، 9 خردادروحانی، 11 خرداد قالیباف، 12 خرداد رضایی.

مناظره ها در تاریخ 10 خرداد 15 خرداد و 17 خرداد ساعت 16 از شبکه اول پخش می شود و تکرار آنها ساعت 21 همان روز از شبکه چهارم سیما خواهد بود و در هر سه مناظره هر 8 کاندیدا حضور دارند و به سوالات در سه بخش اقتصاد، سیاست و فرهنگ پاسخ می دهند.

در این مراسم قرعه کشی شهرام گیل آبادی نماینده محسن رضایی, محمدزاده نماینده ولایتی, مهدی ذاکری نماینده قالیباف، حسین رحمانی نماینده حدادعادل، فرشید گل زاده کرمانی نماینده دکتر عارف، سید محمد ظهیر غرضی نماینده غرضی، نعمت زاه نماینده روحانی و باقری نماینده جلیلی در این قرعه کشی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز