خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی شهردار تهران:

420 کیلومتر معارض در پروژه امام علی (ع) رفع شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۰۶

کسب رضایت الهی هدف اصلی ما از اجرای این پروژه بود و این پروژه دارای 56 پل است و در طول مسیر 25 تقاطع وجود دارد که طی 19 ماه کار آن انجام شد و 100 هزار متر مربع نیز عرضه پل برای آن ساخته شده است.

ایلنا:  معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام كرد:  این پروژه از سنگین ترین پروژه های دارای معارض تاسیساتی بود و 420 کیلومتر معارض در این پروژه تبدیل شده است که صبر مردم در اجرای این پروژه تشکر می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مازیار حسینی صبح امروز در مراسم بهره برداری از بزرگراه امام علی (ع) با اشاره به سالروز حماسه سوم خرداد و میلاد امام علی (ع) با بیان این مطلب گفت: این کار بزرگ با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس و کار جهادی و بی منت انجام شد و در این پروژه بیش از سایر پروژه ها لطف خداوند را دیدم و قطعا اگر این کار با روحیه جهادی انجام نمی شد خداوند نیز وعده خود را محقق نمی کرد.

وی افزود: دو کیلومتر این بزرگراه از خیابان کرمان تا بزرگراه محلاتی 5 سال طول کشید و 26 کیلومتر آن کمتر از دو سال زمان برد و اولین بعد این پروژه آن است که باید برای تعریض این پروژه وارد بافت فرسوده می شدیم و از این رو در این پروژه که بزرگ ترین پروژه تاریخ شهری است هفت هزار واحد مسکونی در قالب چهار هزار پلاک کمتر از یک سال تملک شد که از مناطق مختلفی مانند 7، 8، 13، 14، 15، 20 و همچنین منلطق، 1 تا 6 و 12 و 22 که با همه امکانات ما را یاری کردند عبور کرد.

حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: طبق وعده داده شده این پروژه در این روز به بهره برداری رسید چنانچه در طرح تفصیلی این بزرگراه تا اتوبان آزادگان پیش بینی شده بود اما در نهایت تا اتصال به کمربندی شهری ری تصمیم گیری شد و در ادامه تا طرح حرم تا حرم ادامه یافت و امروز این پروژه از دارآباد تا حرم حضرت امام به طول 40 کیلومتر به بهره برداری رسید.

وی با بیان این که با اجرای این پروژه بسیاری از املاک از بلاتکلیفی خارج شدند، گفت: کسب رضایت الهی هدف اصلی ما از اجرای این پروژه بود و این پروژه دارای 56 پل است و رد طول مسیر 25 تقاطع وجود دارد که طی 19 ماه کار آن انجام شد و 100 هزار متر مربع نیز عرضه پل برای آن ساخته شده است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: این پروژه از سنگین ترین پروژه های دارای معارض تاسیساتی بود و 420 کیلومتر معارض در این پروژه تبدیل شده است که صبر مردم در اجرای این پروژه تشکر می کنیم.

وی افزود: کل آسفالت توزیع شده در تهران سال 84، به میزان 240 هزار تن بود و این در حالی است که در این پروژه 320 هزار تن آسفالت توزیع شده است و همچنین 5/3 کیلومتر تونل جمع آوری آبهای سطحی نیز در اجرای این پروژه انجام شده است.

حسینی با اشاره به حضور 10 هزار کارگر در اجرای این پروژه گفت: این کارگران به خوبی کار خود را انجام دادند و قطعا این پروژه گره ترافیکی بزرگی را در تهران به ویژه در شرق و جنوب شهر برطرف می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز