خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس شورای اسلامی:

بزرگراه امام علی با یک تصمیم درست و یک همت جهادی انجام شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۰۳

اگر در کشور با مشکلاتی مواجه هستیم به دلیل برخی از تصمیمات نادرست است. گرانی و تورم نتیجه سوءتدبیر مسئولان است چرا که اگر درست تدبیر شود و افراط و تفریط نمی‌شد گرفتار مشکلات این چنینی نمی‌شدیم.

ایلنا:‌ رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان ایتكه قالیباف مدیر پرتوان و سرزنده است، تاكید كرد:  اگرچه شهردار تهران دراین مراسم حضور ندارد اما روح وی در این مراسم حاکم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از بزرگراه امام علی، همزمانی افتتاح این پروژه را با ولادت امیرالمؤمنین (ع) و سالروز فتح خرمشهر خوش سلیقه‌ای از سوی مدیریت شهری تهران دانست و افزود:  این پروژه از نظر حجم فنی و سرعت کار در نوع خود بی‌نظیر است از این رو جا دارد از شهردار تهران و شورای اسلامی شهر برای این كار تشكر و قدردانی كرد.

وی با اشاره به چرایی عدم حضور شهردار تهران در این مراسم، تصریح كرد: شهردار تهران اگرچه در این مراسم حضور ندارد اما قطعاً روح وی در این مراسم حاکم است و بنده از او سپاسگزاری می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: پروژه‌هایی همچون امام علی (ع) كه با تملک اراضی مردم به هم پیوند خورده است مشکلاتی برای مدیران شهری ایجاد می‌كند این مشكلات در شهر تهران دو برابر می‌شود زیرا در زیر زمین با یک نقشه پراکنده از خدمات روبرو هستیم.

وی ادامه داد:‌ این بزرگراه نشان داد اگر تصمیمات درست گرفته شود پروژه‌های بزرگ در کشور به بهره‌برداری می‌رسد. البته پروژه امام علی (ع) برای تهران بسیار مناسب است و یک کمربندی برای شهر تهران محسوب می‌شود چرا كه از ترافیک داخل شهر تهران می‌كاهد.

لاریجانی با اشاره به اینكه بزرگراه امام علی با یک تصمیم درست و یک همت جهادی انجام شد، گفت: از تمامی كسانی در ساخت این بزرگراه تلاش كردند، تشكر می‌كنم. این پروژه کار بی‌نظیر و درستی است كه با وجود مشکلات مختلف به بار نشسته است بزرگراه امام علی نشان داد که کارها اگر سنجیده عمل شود می‌توان با كمك متخصصان نمونه از آنها در كشور اجرایی كنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه به معضل آلودگی هوا در چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: بی‌شك معضل آلودگی هوا با مدیریت متمرکز قابل حل است و نتایج خوبی هم در برخواهد داشت البته باید مسائل شهر تهران همچون حمل‌ونقل، بافت‌های فرسوده، اماكن ورزشی و فرهنگی توجه كرد.

لاریجانی ادامه داد: اگر در کشور با مشکلاتی مواجه هستیم به دلیل برخی از تصمیمات نادرست است. گرانی و تورم نتیجه سوءتدبیر مسئولان است چرا که اگر درست تدبیر شود و افراط و تفریط نمی‌شد گرفتار مشکلات این چنینی نمی‌شدیم.

لاریجانی با بیان اینكه افراد به جای اینکه به دنبال اختلاف‌افکنی باشند به دنبال خدمت به مردم باشند، تاكید كرد:‌ زمان مدیران ما در کارهای اجرایی محدود است در حالی كه مدیران می‌توانند از این فرصت بهینه‌ استفاده کنند و به جای پرداختن به مسائل فرعی به فکر خدمت به مردم و حل کردن مشکلات مردم باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه افراد نباید دچار مستی مال و قدرت شوند، اعلام كرد:‌ در کشور ما برخی از افراد وقتی بر مسندهایی قرار می‌گیرند به جای اینکه به دنبال وحدت و همدلی باشند به دنبال اختلاف هستند و در واقع به اختلافات دامن می‌زنند.

لاریجانی اضافه کرد: مردم آگاه و هوشیارند و اگر ببینند در جایی روحیه خدمتگزاری و کار وجود دارد قطعاً همکاری می‌کنند و در آنجا ممانعت نمی‌کنند و در واقع کار انجام خواهد گرفت که بزرگراه امام علی نمونه بارزی از همکاری و تعامل مردم با مدیران شهری بوده است.

وی همچنین به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه پرداخت و تصریح كرد: مردم با حضور در پای صندوق‌ها اقتدار ملی کشورمان را به رخ تمامی کشورهای غربی خواهند کشید و آنها خواهند فهمید که با یک تیم ورزیده و عاقل طرف هستند و نمی‌توانند به آنها زور بگویند البته باید کاندیداها نیز در انتخابات ملاحظاتی را داشته باشند و حواسشان جمع باشد و مبادا این فرصت تبدیل به اختلافات درونی و مخدوش کردن حقوق مردم شود.

لاریجانی همچنین خاطرنشان كرد:‌ کشورهای غربی همین را از آنها می‌خواهند و می‌خواهند از این روزنه ورود پیدا کنند و در واقع کاندیداها باید به این موضوع توجه داشته باشند که بستر را تبدیل به میدان حضور برای اراده ملی کشور فراهم کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این مراسم گفت:‌ زمینه را باید برای حماسه سیاسی که مدنظر مقام معظم رهبری است و در ابتدای سال جدید به آن تأکید داشته‌اند را فراهم کنیم تا بتوانیم یک حماسه سیاسی بی‌نظیری در کشور رقم بخورد.

وی در پایان مراسم، از محمدباقر قالیباف شهردار تهران تقدیر کرد و گفت: قالیباف مدیر پرتوان و سرزنده است که توانسته است آبادانی را در شهر تهران ایجاد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز