خبرگزاری کار ایران

اختلاف وزرای خارجه عرب بر سر سوریه

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۷۳

خبرنگار شبكه تلویزیونی روسیا الیوم در قاهره گفت كه این نشست در حالی برگزار شد كه وزرای خارجه عراق،الجزایر و سودان به علت اختلافاتی كه با دیگر اعضا پیدا كردند،حضور نداشتند.كنفرانس خبری كه قرار بود پس از پایان نشست كمیته وزرای خارجه عرب برگزار شود، نیز لغو شد.

اعضای كمیته وزرای خارجه عرب در امور سوریه بر سر حل بحران سوریه دچار اختلاف شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روسیا الیوم،كمیته وزرای خارجه اتحادیه عرب در امور سوریه روز گذشته-پنج شنبه-نشست خود را بدون حضور برخی از اعضای خود برگزار كرد.

خبرنگار شبكه تلویزیونی روسیا الیوم در قاهره گفت كه این نشست در حالی برگزار شد كه وزرای خارجه عراق،الجزایر و سودان به علت اختلافاتی كه با دیگر اعضا پیدا كردند،حضور نداشتند.

این خبرنگار افزود كه در نشست كمیته وزرای خارجه عرب در امور سوریه شركت كنندگان بر سر برخی عناصر برای موفقیت كنفرانس بین‌المللی «ژنو2»جهت ایجاد راه حل سیاسی برای بحران سوریه به توافق رسیدند،اما ماهیت این عناصر فاش نشده است.

خبرنگار روسیا الیوم تصریح كرد كه در نشست روز گذشته «حمد بن جاسم آل ثانی»وزیر خارجه و نخست وزیر قطر كه ریاست كمیته را به عهده دارد و نیز «نبیل العربی»دبیركل اتحادیه عرب، مكلف شدند كه عناصر توافق شده را به شورای امنیت و «اخضر ابراهیمی»فرستاده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب در امور سوریه ارائه كنند.

در همین حال، كنفرانس خبری كه قرار بود پس از پایان نشست كمیته وزرای خارجه عرب برگزار شود، نیز لغو شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز