خبرگزاری کار ایران

حسنوند رییس ستاد مردمی،قالیباف در استان لرستان شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۶۹

حمید حسنوند به عنوان رییس ستاد مردمی دکتر قالیباف در استان لرستان منصوب شد.

 ایلنا:حمید حسنوند با حکم شیران، رییس ستادهای مردمی  دکتر قالیباف، به عنوان رییس ستاد مردمی محمدباقر  قالیباف در استان لرستان  منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد،با آغاز تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و فعالیت گروه ها و حامیان کاندیداهای ریاست جمهوری در سراسر کشور با تصمیم ستاد مرکزی حامیان دکتر قالیباف و با حکم دکتر شیران خراسانی، حمید حسنوند به عنوان رییس ستاد مردمی حامیان دکتر قالیباف در استان لرستان منصوب شد.
حمید حسنوند پیش از این، مسولیت ستاد آزادگان استان لرستان،رئیس دفتر استاندار لرستان در دولت نهم ووی از آزادگان دفاع مقدس نیز است.
با این انتصاب، ستاد دکتر قالیباف در استان لرستان با ریاست حمید حسنوند، فعالیت های خود را آغاز خواهد کرد.
طی حکمی از سوی حسنوند،سید محمد سیف السادات نیز بعنوان دبیر ستادهای حامیان مردمی قالیباف در لرستان منصوب شد.
رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلناگفت: کارنامه اجرایی قالیباف نشان می‌دهد که حرکت در مسیر توسعه منافاتی با حفظ ارزش‌های اسلامی همچون عدالت، عقلانیت،انسانیت و اخلاق ندارد.

رییس ستاد مردمی قالیباف در استان لرستان اظهار داشت: الگوی مدیریت جهادی قالیباف بر محور شایسته‌سالاری در واگذاری مسئولیت‌ها و مناصب، تجربه‌گرایی، علم‌گرایی و دانامحوری است.

حمید حسنوند با تاکید بر مشکلات فعلی کشور در موضوع مدیریت و نظارت‌های منطبق با آن خاطرنشان کرد: در برنامه‌های قالیباف، ضابطه‌مندی، نظم‌پذیری و قانون‌گرایی از جایگاه بسیار مهمی در اداره کشور برخوردار است.

حسنوند تصریح کرد: در این بین برنامه‌ محوری و کارآمدی، تکلیف‌مداری، مسئولیت‌شناسی، مردم‌داری و خدمت‌گزاری صادقانه و متعهدانه نیز به عنوان محورهای برنامه این نامزد اصولگرا مورد تاکید قرار گرفته ‌است.

به گفته وی در فرایند مدیریت، خلاقیت و ابتکار عمل، تحول در ساختارها و روندها، شفافیت و پاسخگویی توام با انجام کارهای بزرگ و شجاعانه از دیگر مواضع اصولی است که در برنامه‌های این نامزد ریاست جمهوری لحاظ شده است.

چندی پیش حجت اله یگانه عنوان دبیر جبهه پیشرفت و عدالت لرستان منصوب شد و با این حکم رسما حسنوندعهده دار مسئولیت ستاد مردمی انتخاباتی دکتر قالیباف در استان لرستان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز