خبرگزاری کار ایران

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان)؛

دوچرخه سوار آلمانی:ایرانی‌ها مردمان بسیار خونگرمی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۷

مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار است و رقابت جالبی بین ورزشکاران حاکم است.

ایلنا: دوچرخه سوار تیم پروجک آلمان، ایرانیان را مردمانی خونگرم و مهمان نواز معرفی کرد و گفت: بسیار خوشحالم که در تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) شرکت کرده ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مارسل کارلس، روز پنجشنبه، در پایان مرحله دوم تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان (ایران) افزود: اولین حضورم در این تور بین المللی را تجربه می کنم و از آمدنم به ایران بسیار خوشحالم.

وی اظهار کرد: من امروز توانستم مقام سوم مرحله دوم را به خود اختصاص دهم و در خط پایان، دچار بد شانسی شدم. ولی امیدوارم در ادامه موفق به کسب عناوین بهتری شوم.

کارلس گفت: مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار است و رقابت جالبی بین ورزشکاران حاکم است.

وی در خصوص بدشانسی روز اول مسابقات که به گفته وی به دلیل استقبال زیاد جمعیت در شهر مراغه، موجب خارج شدن ورزشکاران از مسیر مسابقه در خط پایانی شد گفت: این مسائل در برخی مسابقات پیش می آید.

در دومین روز از تور آذربایجان که روز پنجشنبه در مسیر مراغه - ارومیه به مسافت 192 کیلومتر برگزار شد در بخش انفرادی این رقابتها ˈآلوئیس کونکوفسکیˈ از تیم دوکلاپرای چک با زمان 4 ساعت و 33 دقیقه 23 ثانیه زودتر از دیگر حریفان از خط پایان عبور کرد.

ˈرجب اولانانˈ از تیم تبریسا اسپور ترکیه با زمان چهار ساعت و 33 دقیقه و 14ثانیه دوم شد و ˈمارسل کارلسˈ از پروجک آلمان با زمان چهار ساعت و 33 دقیقه و 8 ثانیه بر سکوی سوم ایستاد و ˈحمید شیریˈ فقط با فاصله چند صدم ثانیه نسبت به نفر سوم در مکان چهارم انفرادی قرار گرفت.

در رده بندی تیمی تور تا پایان مرحله دوم شهرداری ارومیه با زمان 13 ساعت 4 دقیقه و 9 ثانیه در صدر است و تیم های برسیا اسپور ترکیه، آموری ویتای اوکراین و تیم ملی هنگ کنک به زمان مشابه به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

مرحله سوم این دوره از تور که ساعت 10 صبح امروز جمعه از میدان انقلاب شهر ارومیه و مقابل استانداری آذربایجان غربی آغاز می شود شرکت کنندگان مسیر 126 کیلومتری ارومیه - خوی را رکاب خواهد زد.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران با جایزه 50 هزار یورویی از یکم تا ششم خرداد با حضور 19 تیم داخلی و خارجی در مسیرها و جاده های دو استان آذربایجان شرقی و غربی در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز