خبرگزاری کار ایران

زوج دایی - رویانیان عالی است؛

رهبری‌فرد:‌ بازگشت علی کریمی با حضور دایی منتفی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۶۱

علی دایی و محمد رویانیان برای پرسپولیس در فصل جدید یک زوج عالی هستند.

کاپیتان سابق پرسپولیس این بار از مدیران باشگاه پرسپولیس و سرمربی جدید تیم انتقاد نمی کند ومعتقد است زوج رویانیان- دایی برای پرسپولیس عالی است.

به گزارش ایلنا، بهروز رهبری‌فرد همچنین اعتقاد دارد با حضور علی دایی در پرسپولیس بحث احتمال بازگشت و حضور علی کریمی در پرسپولیس صد در صد منتفی شده است و غیر ممکن است این دو با هم راضی به همکاری شوند.

گفت‌وگو خبرنگار ایلنا  را با بهروز رهبری‌فرد درباره اتفاقات اخیر در پرسپولیس بخوانید:

علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد، در این رابطه صحبت می کنی؟

به نظر من علی دایی یکی از چهره‌هایی است که راحت نمی‌شود از کنار اسمش گذشت. چند سال قبل که دایی سرمربی پرسپولیس شد گفتم برای هدایت پرسپولیس خیلی جوان است، اما الان می‌تواند پرسپولیس را هدایت کند چون این چند ساله در لیگ برتر مربیگری کرده و تجربه دارد. خوشبختانه با حضور رویانیان پرسپولیس مشکل مالی ندارد و بازیکنان مد نظر دایی هم جذب خواهند شد. به نظر می‌رسد پرسپولیس یکسال خیلی خوب در پیش داشته باشد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

دایی با مدیران پرسپولیس شرط کرده که شیرینی سرپرست تیم نباشد. در این رابطه چه نظری داری؟

این مسائل تعریف شده است. دستیاران و کادر فنی توسط سرمربی انتخاب می‌شوند اما انتخاب سرپرست تیم توسط مدیریت باشگاه انجام می‌شود. این قضیه هم مساله خاصی نیست و اگر گفته شیرینی نباشد آنقدر مهم نیست که به آن بپردازیم.

اگر پرسپولیس در فصل جدید نتیجه نگیرد، چه اتفاقی برای این مجموعه رویانیان و دایی خواهد افتاد؟

امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد. پرسپولیس تیم بزرگی است و هوادار زیادی دارد و مسائل شخصی را نباید قاطی مسائل پرسپولیس کرد. دایی و رویانیان اگر در گذشته با هم خوب نبودند، امروز کنار هم هستند و با این شرایط باید منتظر بهترین فصل چند سال اخیر پرسپولیس باشیم. رویانیان از نظر مالی شرایط خوبی را ایجاد کرده و دایی هم با پرسپولیس قهرمان جام حذفی شده و زوج عالی برای پرسپولیس هستند و نباید به گذشته فکر کنند بلکه یک سال خیلی خوب را بسازند و همه چیز خوب و خوش باشد.

بهروز سلطانی مدعی است به شما توصیه کرده از دایی انتقاد نکنید، به همین دلیل از دایی انتقاد نمی کنید؟

اصلا سلطانی را خیلی وقت است ندیده ام. هفته گذشته با تیم پیشکسوتان پرسپولیس بازی کردیم و آن موقع اصلا صحبت دایی نبود و بحث مایلی‌کهن و ابراهیم‌زاده برای هدایت پرسپولیس مطرح بود. من شخصا دایی را دوست دارم و اگر نتیجه بگیرد می‌تواند سال‌های سال سرمربی پرسپولیس باشد. در پرسپولیس نتیجه مهم است و باید نتیجه بگیرد و مردم به اسم ها کاری ندارند.

پرسپولیس 2 سال است نتیجه نگرفته، این مساله روی دایی فشار نمی آورد؟

دقیقا همین‌طور است و خودش هم می‌داند کار سختی دارد. کسی که به پرسپولیس می‌آید خوب می‌داند این تیم مثل راه آهن، پیکان و سایپا نیست چون در این تیم‌ها سرمربی باید جواب مدیران باشگاه را بدهد اما در پرسپولیس باید جواب ملت را بدهی و شرایط این تیم خیلیس فرق دارد. امسال هم پرسپولیس فقط قهرمانی می‌خواهد چون شرایط بسیار خوب است و باید قهرمان شوند.

سرنوشت علی کریمی و پرسپولیس با حضور دایی چه می‌شود؟

اگر کریمی می‌خواست بیاید با حضور دایی صددرصد متنفی شد چون این 2 نفر رابطه خوبی ندارند. حالا هم که کریمی خداحافظی کرده که اصلا نباید به بازگشت او فکر کرد. اگر مربی دیگری هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته بود می‌شد رایزنی کرد اما با حضور دایی اصلا نباید امیدوار به بازگشت کریمی باشیم. کریمی سر حرفش می‌ایستد و با این شرایط دیگر کریمی را در زمین فوتبال نمی‌بینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز