خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب مطرح شد؛

اعلام آمادگی ۲۰ هزار دانشگاهی و طلبه برای خلق حماسه سیاسی

کد خبر : ۷۴۷۵۹

جمعی از دانشگاهیان و طلاب نامه‌ای برای تجدید بیعت و اعلام آمادگی برای خلق حماسه سیاسی به پیشگاه رهبر معظم انقلاب نوشتند.

جمعی از دانشگاهیان و طلاب نامه‌ای برای تجدید بیعت و اعلام آمادگی برای خلق حماسه سیاسی به پیشگاه رهبر معظم انقلاب نوشتند.

به گزارش ایلنا، جمعی از دانشگاهیان و طلاب نامه‌ای برای تجدید بیعت و اعلام آمادگی به پیشگاه رهبر معظم انقلاب نوشتند.

این نامه که به امضاء 20 هزار نفر رسیده است، در راستای خلق حماسه سیاسی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران نوشته شده است.

متن این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیشگاه ولی امر مسلمین جهان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران

حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

با عرض خالصانه‌ترین سلام‌ها و خاضعانه‌ترین احترام‌ها

اکنون با گذشت 33 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، جانفشانی هزاران شهید پاک سیرت و ایثار گر جان برکف، نهال اصیل انقلاب اسلامی که به همت امام راحل بزرگوار در این سرزمین جای گرفت، با رهبری حکیمانه و مدبرانه حضرتعالی به درختی تنومند و با صلابت بدل گردیده است.

شجره طیبه‌ای که سایه دلپزیرش آرامش، امنیت و معنویت و ثمره بی‌نظیرش استقلال، عزت و آزادگی را نه‌تنها برای کشور ما به ارمغان آورده، که اسوه و بارقه امیدی برای تمامی آزادگان و حق جویان جهان گردیده است. الگویی که علم اندوزی، آبادانی و سرافرازی در کنار استقلال، سلطه ستیزی و معنویت را به همگان اثبات کرده است.

رهبر حکیم و بزرگوار

همه ما به عنوان فرزندان کوچک انقلاب اسلامی می‌دانیم و تمامی اندیشمندان منصف جهان نیز می‌دانند چنین الگوی موفق و بی بدیلی همچون خاری بر چشمان بدخواهانی است که سال‌هاست تلاش می‌کنند تا با سیاه نمایی سرویس‌های رسانه‌ای خود اعتماد به نفس ملت‌های آزاده جهان را تضعیف کرده و به جهانیان القاء نمایند که پیشرفت شما تنها تحت سلطه ما امکان‌پذیر است که هر بار با درخشش ملت شریف ایران در عرصه‌های گوناگون تاریک نماییشان هویدا می‌گردد.

از این روست که ملت پر افتخار ایران را همواره در مقابل خود و سیاست‌های بدخواهانه خود دیده، تمام امکانات خود را برای به زانو در آوردن این ملت عزیز بکار گرفته‌اند. و امروز هدف شیطنت‌های آنان انتخابات جاری کشور ماست.

آقا جان

دیروز، فرمایشات عمیق و حکیمانه حضرتعالی را به گوش جان شنیدیم و با قلب وجود به یاد سپردیم که دشمنان مردم ایران، به دنبال دلسرد کردن مردم، از رونق انداختن انتخابات و تأثیرگذاری بر انتخاب مردم هستند. دشمن به موازات تلاش برای سرد کردن انتخابات، در پی فردی است که ایران را به وابستگی، ضعف، عقب‌ماندگی در عرصه‌های مختلف و قرار گرفتن در مسیر سیاست‌های بیگانگان بکشاند. و تنها کسی می‌تواند بار سنگین عزت و پیشرفت کشور را به دوش بکشد و به جلو ببرد که انسانی شایسته، وارسته، مؤمن، انقلابی، «اهل استقامت و عزم و ایستادگی» و برخوردار از همت جهادی باشد.

رهبر عزیز و فرزانه

ما دوست شناسی و دشمن ستیزی را در درس انقلاب اسلامی و مدرسه شما آموخته‌ایم و می‌دانیم هر گام که به عقب برداریم دشمن یک گام جلوتر می‌آید. بیعت ما با شما کاغذی نیست که موریانه آن را بخورد بر قلب ماست که با جان ما گره خورده است. و این زبان حال تمامی ملت رشید ایران است.

ما جمعی از همیاران پیشرفت انقلاب اسلامی، به مصداق آیه شرفه « یاایهاالذین امنو اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی الامرمنکم »، با تمامی توان، عزم و اراده خویش در راستای نشاط آفرینی، امید افزایی و خلق حماسه سیاسی در کشور تلاش خواهیم کرد و اطمینان داریم که ملت با عزت و شرف ایران بار دیگر دشمنانشان را روسیاه خواهند نمود.

آقای ما

ما را دعا فرمایید، چشم ما به اشاره‌تان و گوش ما به رهنمودتان است.

و بدرستی که پیروزی نهایی از آن خداوند است.

براساس این گزارش، نامه یاد شده در تاریخ 29/2/1392 تقدیم دفتر مقام معظم رهبری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز