خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اطلاع رسانی سوریه:

سلاح‌های استراتژیك به سمت اسرائیل نشانه رفته است

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۴۳

اسرائیل باید بداند كه ارتش سوریه برای پاسخ به هر گونه تجاوزی بدون دستور فرماندهان و رهبران این كشور آماده است و سلاح هایی استراتژیك دارد كه هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

«خلف المفتاح» معاون وزیر اطلاع‌رسانی سوریه اعلام كرد كه سلاح‌های استراتژیك این كشور به سمت رژیم صهیونیستی نشانه رفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از عربی پرس، المفتاح گفت كه پاسخ سوریه به تجاوز نیروهای اسرائیلی در بلندی‌های جولان نشان‌دهنده جدیت سوریه نسبت به هر گونه تجاوزی توسط اسرائیل است.

معاون وزیر اطلاع‌رسانی سوریه افزود كه موضع‌گیری استراتژیك ارتش سوریه به سمت دشمن صهیونیستی است نه به سمت طرف دیگر.

وی تاكید كرد كه سوریه آماده رویارویی با اسرائیل بوده و سلاح‌های استراتژیك دارد.

المفتاح تصریح كرد كه ارتش سوریه آماده پاسخ به هر گونه تهدیدی است.

معاون وزیر اطلاع‌رسانی در ادامه با اشاره به تغییر قواعد بازی با اسرائیل تاكید كرد كه قواعد بازی تغییر كرده و این سوریه است كه قواعد بازی و درگیری با اسرائیل را تعیین می‌كند.

المفتاح با بیان این‌كه پاسخ به تجاوز اسرائیل نیازی به دستور فرماندهان و رهبران این كشور ندارد، عنوان كرد كه اسرائیل باید بداند كه ارتش سوریه برای پاسخ به هر گونه تجاوزی بدون دستور فرماندهان و رهبران این كشور آماده است و سلاح هایی استراتژیك دارد كه هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی همچنین گفت كه سوریه سلاح‌های پیشرفته در اختیار دارد و این سلاح‌ها به سمت اسرائیل نشانه رفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز