خبرگزاری کار ایران

آیان لابی‌های خود را داشت؛

اقبال‌پور: باید خود را به تاماش آیان نزدیك‌تر كنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۷

اگر توانستیم این نزدیكی را با تاماش آیان داشته باشیم كشور موفقی خواهیم بود اگر نه كه به كلی امكانات را از دست خواهیم داد.

انتخابات ریاست فدراسیون جهانی وزنه برداری با انتخاب تاماش آیان رئیس قبلی این كرسی به پایان رسید.

حسین اقبال‌پور درخصوص انتخاب آیان به عنوان رئیس فدراسیون جهانی به خبرنگار ایلنا گفت: وی قبلا دبیر كل بوده و الان چندین سال است به عنوان رئیس فدراسیون جهانی انتخاب شده و با تسلطی كه بر روی فدراسیون‌های كشورهای مختلف دارد توانسته رای بیاورد اما احتمالا 4 سال آینده دیگر كاندیدا نشود چون دیگر پیر شده است. به احتمال فراوان هم رای نماینده كشور ما هم به وی بوده است.

كارشناس وزنه‌برداری در مورد اینكه حضور دوباره آیان چه تاثیری در روابط بین المللی دارد، گفت: مراودات بین‌المللی زیادی وجود دارد و هر چقدر بتوانیم رو به جلو حركت كنیم می‌توانیم از امكانات فدراسیون جهانی مثل ارتقاء سطح داوری و كسب میزبانی‌های بین‌المللی استفاده كنیم. اگر توانستیم این نزدیكی را با تاماش آیان داشته باشیم كشور موفقی خواهیم بود اگر نه كه به كلی امكانات را از دست خواهیم داد.

اقبال‌پور در مورد رقیب ایتالیایی تاماش آیان گفت: رقیبش هم با هماهنگی خودش بوده و از قبل مشخص بوده رای نمی‌آورد و لابی‌ها را هم انجام داده است. شاید كشورهای آسیایی با وی موافق نباشند اما وی رای خود را از قبل داشته است.

وی در پایان تاکید کرد: البته باز هم می‌گویم كه فرقی ندارد چه كسی رئیس باسد مهم ارتباطات ما با فدراسیون جهانی است. اگر هم رضازاده بتواند در هئیت رئیسه رای بیاورد كه با قدرت و نفوذ بیشتری به سمت پیشرفت قدم برمی‌داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز