خبرگزاری کار ایران

طباطبائی نائینی در تذکر شفاهی:

بودجه صرف بناهای تاریخی شود نه برگزاری سمینارها

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۳

از مسئولان میراث فرهنگی می خواهیم بودجه را صرف اماکن و بناهای تاریخی کنند نه برگزاری سمینارهای متعدد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با انتقاد از وضعیت اماکن و ساختمان های تاریخی کشور گفت: از مسئولان میراث فرهنگی می خواهیم بودجه را صرف اماکن و بناهای تاریخی کنند نه برگزاری سمینارهای متعدد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا طباطبایی نائینی در جلسه علنی امروز مجلس، در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از آتش نشانی که جان خود را فدای نجات یک طفل کرد، گفت: میراث فرهنگی، ساختمان ها و اماکن تاریخی به دلیل کمبود بودجه در حال تخریب است، بنابراین به جای برگزاری سمینارهای گوناگون از رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می خواهیم بودجه را صرف این کارها کنند.

نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به وضعیت بزرگراه ها و آزادراه های حوزه انتخابیه خود افزود: جاده های ما از بین رفته و معطل چند بشکه قیر است و از مسئولان می خواهیم به این موضوع توجه کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس‌ همچنین با اشاره به نبود بیمارستان در شهرستان های خود و بیابانک و فرخی از وزیر مربوطه خواست تا تنها بیمارستان در حال احداث این منطقه را تا پایان دولت دهم به سرانجام برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز