خبرگزاری کار ایران

حبیب کاشانی:

اساسنامه بنیاد شهید وحی مٔنزل نیست/ آتش نشانان را شهید اعلام کنید

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۸۱

در جامعه امروز که قتل و غارت و سرقت مسلحانه و زورگویی نشان داده می شود دیدن این صحنه هاست که موجب می شود ما بار دیگر به انسانیت خود ببالیم.

ایلنا: عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه فداکاری شهید "امید عباسی" یادآور صحنه های جنگ به ویژه حلبچه بود گفت: خواهش می کنم دوستانی که می توانند، کمک کنند تا اساسنامه بنیاد شهید اصلاح شود چرا که این اساسنامه وحی منزل نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز دوفوریت طرح اصلاح اساسنامه بنیاد شهید برای آتش نشانانی که در حین عملیات دچار حادثه می شوند به عنوان شهید و ایثارگر ارائه و تصویب شد.

این دو فوریت برای دولت ارسال می شود تا دولت اساسنامه بنیاد شهید را در مورد آتش نشانان اصلاح کنند همچنین قرار است از طریق شورای عالی استان‌ها برای کل شهرها اجرایی شود.

حبیب کاشانی در جلسه علنی امروز با اشاره به شهادت امید عباسی آتش نشان جوانی که به خاطر نجات جان یک دختر بچه جان خود را از دست داد اظهار کرد: در روز تشییع این شهید می توانستیم در جامعه ای که سیاهی در آن بلد شده است و سفید کم رنگ انسانیت را مشاهده کرد.

وی ادامه داد:‌ در جامعه امروز که قتل و غارت و سرقت مسلحانه و زورگویی نشان داده می شود دیدن این صحنه هاست که موجب می شود ما بار دیگر به انسانیت خود ببالیم.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه فداکاری شهید امید عباسی یادآور صحنه های جنگ به ویژه حلبچه بود گفت: خواهش می کنم دوستانی که می توانند، کمک کنند تا اساسنامه بنیاد شهید اصلاح شود چرا که این اساسنامه وحی منزل نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این جلسه طرح نام گذاری یکی از معابر یا ایستگاه های آتش نشانی شهر تهران به نام آتش نشان شهید امید عباسی نیز مطرح و به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز