خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل مطرح کرد:

برگزاری همایش علمی شهیده طاهره هاشمی در آمل

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۴۱

امسال به مناسبت عنوان طاهره هاشمی شهیده شاخص کشور همایش علمی در این شهرستان برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل مطرح کرد: امسال به مناسبت عنوان طاهره هاشمی شهیده شاخص کشور همایش علمی در این شهرستان برگزار شود.

به گزارش ایلنا از آمل،محمد محمدی در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه ششم بهمن با اشاره به اینکه با برگزاری این همایش می‌توان در زمینه ماندگاری حماسه تاریخی ششم بهمن به خیلی از اهداف دست یافت، یادآور شد: به مناست نامگذاری این شهیده باارزش در شب قدر وصیت‌نامه و اشعار طاهره هاشمی توسط یک خوشنویس فوق امتیاز خوشنویسی در مراسم کتابت وحی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اعلام اینکه کتاب قصه‌ای به صورت شعر در خصوص این شهیده شاخص از سوی شاعر آملی سروده شده، اذعان داشت: جهت چاپ این کتابچه نیاز به حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط است تا با چاپ این قصه شعر در جهت ماندگاری حماسه تاریخی ششم بهمن الگویی شود.

محمدی تصریح کرد: با توجه به رایزنی مسئولان شهر در امر تاسیس بنیاد حماسه ششم بهمن در آمل همچنان این پیگیری‌های لازم در دست اقدام و منتظر جوابی از سوی کمیته انقلاب فرهنگ عمومی هستیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل خاطرنشان کرد: اساسنامه این بنیاد آماده و مورد تائید قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش آمل در ادامه پیشنهاد چاپ واقعه ششم بهمن در یک برگ از کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی داد و گفت: مسئولان می‌توانند با تلاش و رایزنی‌ها با کسانی که در کشور در این امر دست قوی دارند، اقدام به چاپ حماسه ششم بهمن در یک برگ از کتاب فارسی مقطع ابتدایی کنند.

اکبر لطفی با اشاره به اینکه با اعلام عنوان طاهره هاشمی شهید شاخص سال در کشور ستادی با این نام در آموزش و پرورش با حضور مدیران و اعضا انجمن فرهنگیان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: قرائت زندگی‌نامه این شهیده با ارزش در صف دانش‌آموزان در مدارس، چاپ و توزیع بنر اوصاف وی در مدارس، توزیع سی‌دی و تراکت زندگی‌نامه شهیده طاهره هاشمی، استقبال از بسیجیان جهت اسکان در اردوگاه شهید باهنر برای بازدید از جنگل‌های آمل از مهمترین اقدامات این ستاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز