خبرگزاری کار ایران

آیت‌اللهی:

لیگ برتر سیزدهم قطعا 16 تیمی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۳۸

سازمان لیگ هم تمام تلاشش را معطوف این مساله کرده که 21 تیر 92 رقابت‌های لیگ برتر آغاز شود

 نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره برگزاری لیگ برتر در سال آینده با 16 تیم به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمد هادی آیت اللهی در این باره گفت: با توجه به مصوبه هیات رئیسه و ابلاغ رسمی فدراسیون فوتبال، لیگ برتر در فصل پیش رو یعنی فصل 92-93 قطعا با 16 تیم برگزار می‌شود. این در حالی است که حتی با این وجود و اینکه تعداد تیم‌ها 16 تیم است اما هنوز با مشکلاتی مثل زمین چمن مناسب، نور ورزشگاه‌ها و سایر مشکلات زیرساختی دست به گریبان هستیم.

آیت‌اللهی ادامه داد: در روزهای گذشته برخی عنوان می کنند که لیگ برتر 18 تیمی می‌ماند. یک سوال به وجود می‌آید که با وجود تقویم فشرده رقابت‌های لیگ 18 تیمی، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازیهای تیم ملی در آسیا، چطور می‌شود جام حذفی را برگزار کرد؟ اگر لیگ 18 تیمی بماند آن وقت است که اصلا نباید فکر برگزاری جام حذفی را بکنیم. بازهم تاکید می‌کنم تقویم مسابقات در حالت لیگ 18 تیمی به هیچ‌وجه اجازه برگزاری جام حذفی را نمی‌دهد و در فصل 92-93 لیگ برتر قطعا 16 تیمی است.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ادامه داد: در حال حاضر سازمان لیگ برنامه ریزی برای لیگ 16 تیمی را انجام می دهد و هنوز هم نتوانسته با برنامه های کی روش در مورد تیم ملی هماهنگ کند. فدراسیون در پی حل این موضوع است که انشاالله با تعامل طرفین حل خواهد شد. سازمان لیگ هم تمام تلاشش را معطوف این مساله کرده که 21 تیر92 رقابت‌های لیگ برتر آغاز شود و مسابقات در اردیبهشت 93 به پایان برسد. در طول سال هم باید جام حذفی و اردوهای تیم ملی برنامه ریزی شود.

آیت اللهی در پایان گفت: در این زمان حساس که در آستانه برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی و بازی با قطر هستیم، به جای همدلی و همراهی و عزم ملی برای حمایت از تیم ملی جهت صعود به جام جهانی، بیان مطالبی درباره 18 تیمی ماندن لیگ برتر به صلاح و مصلحت فوتبال کشور نیست و 16 تیم شدن لیگ برتر یک امر اجتناب ناپذیر است و همانطور که گفته شد مسابقات لیگ برتر با 16 تیم و بر اساس مصوبه هیات رئیسه در تاریخ معین شده برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز