خبرگزاری کار ایران

دیدار خوبی با وزیر داشتم؛

قلعه‌نوعی: استقلال متکی به هواداران است نه امیر قلعه‌نوعی!

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۴

4 گلی که در امارات به آنها زدیم ما را به صعود امیدوارتر کرده و می‌توانیم فردا با بازی متفکرانه و با خط دفاعی هوشمند این تیم را دوباره ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی برگشت مقابل الشباب خیلی باید با احتیاط و متفکرانه بازی کنیم چراکه الشباب تیم خطرناکی است.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نوعی با بیان این مطلب اظهار کرد: مقابل الشباب خط دفاعی ما باید آرامش کافی را داشته باشد تا بتواند مقابل مهاجمان قدرتمند این تیم ایستادگی کند.

وی افزود: 4 گلی که در امارات به آنها زدیم ما را به صعود امیدوارتر کرده و می‌توانیم فردا با بازی متفکرانه و با خط دفاعی هوشمند این تیم را دوباره ببریم.

وی با تاکید بر نقش حمایتی هواداران این تیم در این دیدار خانگی متذکر شد: حضور طرفداران و بازی خوب و منطقی دو فاکتور اصلی پیروزی استقلال مقابل این تیم امارات است.

قلعه‌نوعی همچنین درخصوص اینکه آیا فصل بعد در باشگاه استقلال به عنوان سرمربی حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: اجازه بدهید بازی با الشباب به پایان برسد تا بعد از این دیدار در این باره صحبت کنم. استقلال متکی به هواداران است. قلعه‌نوعی چه باشد یا نباشد تاثیری ندارد.

وی همچنین درباره دیداری با وزیر ورزش نیز گفت: در دیداری که با محمد عباسی داشتیم، صحبت‌هایی خوبی با وی انجام دادیم که اگر لازم باشد خود وزیر ماحصل این صحبت‌ها را بازگو می‌کند.

تیم استقلال تهران فردا چهارشنبه از ساعت 21 در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان الشباب امارات خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز