خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

پیشرفت‌های ایران، ثمره خداباوری و همراهی علم و ایمان است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۳

مراسم بزرگداشت هزارو400 شهید کارگرآذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد./هر فرد یا گروهی که بتواند مشی و مرام مکتب ولایت را در پیش بگیرد آسمانی شده و همچون شهیدان حماسه ساز ‌می‌شود.

ایلنا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: پیشرفت‌های ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها ثمره خداباوری و همراهی علم و ایمان است و در تفکر اسلامی، دنیا مزرعه آخرت بوده و باید برای تقرب به خدا، از کشتگاه دنیا استفاده و پیشرفت مادی و معنوی را توأمان به انجام رساند.

به گزارش ایلنا از تبریز، سردار محمدرضا نقدی در مراسم بزرگداشت هزارو400 شهید کارگرآذربایجان شرقی در تبریز گفت: رمز موفقیت در صنعت، پیوند حلقه‌های تربیتی صالحین با محیط کار و تلاش بوده و با تاسی از رزمندگان دردفاع مقدس می توان با کار تربیتی و ارزشی، درمحیط کاربه موفقیت‌های چشمگیربیشتری دست یافت.

وی بابیان اینکه فعالیت‌های بسیج در سال حماسه اقتصادی متفاوت‌تر از برنامه‌های ویژه جهاد اقتصادی خواهد بود، افزود: برخی برنامه ها برای خلق حماسه اقتصادی، مربوط به دولت است که برای اجر،ا بایک حرکت جهادی به دولت بعدی نیزارائه می شود.

سردار نقدی با تأکید بر این نکته که شهدا با گذشتن از همه هستی خود، کار بزرگی را به انجام رساندند گفت: از این رو باید خود را برای برداشتن میراث گران بهایی که آنها برای ما به ارث گذاشتند، همواره آماده نگاه داریم. در دوره ای که دشمن مستقیم با سلاح آمده بود، راهی جز فنا شدن در راه اسلام نبود، این فنا شدن باعث شده تا امروز میدان امنی برای نسل فعلی فراهم شود تا بتوانند مقاومت در مقابل استکبار را در میدان های دیگری تداوم بخشند.

وی با تاکید به این موضوع که جنگ هنوز با شدت ادامه دارد، خاطر نشان کرد: آن زمان مدیریت میدان های جنگ بر عهده ما بود اما چون تسلیحات و امکانات نداشتیم، مجبور بودیم سالی یک بار عملیات انجام دهیم و بقیه روز ها تقریبا جبهه ها ساکت بودند. اما امروز جنگ بی امان است و یک لحظه هم متوقف نمی شود. وقتی آمریکا جرأت کوچکترین واکنش جمهوری اسلامی را ندشته و دستور عملیات نظامی‌اش علیه ایران اسلامی30 سال است که روی میز خاک می‌خورد، از صلابت و رشادت همین شهدا و نسل جوان شهادت طلب امروز ماست و این نیروی عظیم شهدا است که بازدارندگی را در مقابل استکبار ایجاد کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به این مطلب که شهدای ما در سخت ترین شرایط، مسئولیت ها را بر عهده گرفته و با تلاش و مجاهدت و اخلاص و ایمان آن را به نحو احسن انجام می دادند، ادامه داد: هر فرد یا گروهی که بتواند مشی و مرام مکتب ولایت را در پیش بگیرد آسمانی شده و همچون شهیدان حماسه ساز می‌می‌شود.

سردار نقدی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، موجب اقتدار ایران در عرصه بین‌المللی می‌شود اظهار کرد: ترغیب مردم به مشارکت فعال در انتخابات وظیفه تمام بسیجیان است.آگاه و اهل تحقیق بودن از جمله راهکارهای انتخاب فرد اصلح بوده و رئیس جمهور آینده باید مدیر و شجاع بوده و اهل سازش نباشد.

وی با بیان جمله معروف "ما تا آخر ایستاده‌ایم" امام راحل، اضافه کرد: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری دنیا در حال گذر از یک پیچ تاریخی بوده زیرا به بن‌بست رسیده است. برای خنثی ساختن دسیسه های مدعیانی که تمام ترفند های خود را بکار می گیرند تا به جبهه نیروهای دلسوز انقلاب نفوذ کنند، داشتن بصیرت بسیار ضروری و لازم است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز