خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز:

مکان‌هایی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مشخص شده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۵

به منظور ساماندهی تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، مکان‌های ویژه به این امر اختصاص یافته است.

 ایلنا:معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: به منظور ساماندهی تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، مکان‌های ویژه به این امر اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رمضان امینی در جلسه هماهنگی مناطق 9 گانه شهرداری افزود: این مکان ها برای انجام تبلیغات مجاز کاندیداها و نامزدها پیش بینی و ایجاد شده و موضوع از طریق فرمانداری شیراز به اطلاع تمام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی خواهد رسید.

امینی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در زمان انتخابات با آن مواجه هستیم، نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیدها و شعارنویسی و تبلیغات هواداران آنان بر روی بدنه و دیوارها و مکان های غیر مجاز شهر است.

وی  اضافه کرد: به همین منظور، شهرداری شیراز در جهت حفظ زیبایی شهر، بیش از 300 استند و بیلبورد در 130 نقطه شهر را برای تبلیغات انتخاباتی در نظر گرفته که در این مکان ها بنرهای مخصوص جهت انواع نصب تبلیغات در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار می گیرد.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: علاوه بر این 130 نقطه در نقاط دیگر نیز اقدام به ایجاد چنین امکاناتی خواهیم كرد که پس از انجام موضوع از طریق فرمانداری به اطلاع کاندیداها خواهد رسید.

امینی افزود: در زمان قانونی تبلیغات، ممکن است برخی نامزدهای انتخابات از طرق مختلف دست به تبلیغ بزنند که ضروری است در انجام این کار حقوق شهروندان و شهر چه از سوی کاندیداها و چه از سوی هواداران آنان به طور کامل رعایت شود.

وی اظهار کرد: اجرای هرگونه تبلیغات در زمان انتخابات بر اساس ضوابط ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور تعیین شده و شهرداری شیراز برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات پیش رو و ایفای نقش و وظیفه در تحقق این رسالت مهم ملی و انقلابی اقدام به ایجاد مکان های ویژه تبلیغات كرده است.

امینی گفت: بدون شک با هرگونه تبلیغات در مکان و زمان غیر مجاز بر اساس قانون توسط متولیان امر برخورد می شود.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز افزود: شهرداری شیراز این آمادگی را دارد که از تمام امکانات خود در جهت تحقق شعار حماسه سیاسی بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و فراهم کردن زمینه مشاركت حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد ماه استفاده کند.

امینی در پایان از کاندیداها و هوادارن آنها در خواست کرد تا با انجام تبلیغات در مکانهای تعیین شده و مجاز و همکاری با دست اندرکاران امر انتخابات زمینه حضور هرچه با شکوه تر مردم را فراهم کنند و با تمکین به قانون خصوصا در بخش تبلیغات قانون مداری و احترام به حقوق شهروندان را عملی نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز