خبرگزاری کار ایران

در شان نظام مقدس ایران اسلامی برگزار می‌شود؛

بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۰

نشست نماینده UCI با اعضاء ستاد برگزاری بیست و هشتمین دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) برگزار شد.

ایلنا: مدیر بیست و هشتمین دوره رقابت‌های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) گفت: بیست و هشتمین دوره رقابت‌های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) را در شان و منزلت نظام مقدس ایران اسلامی برگزار می‌کنیم.
سید محمد شروین اسبقیان در نشست نماینده UCI با اعضاء ستاد برگزاری بیست و هشتمین دوره رقابت‌های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) تصریح کرد: آذربایجان و شهر تبریز با جوانان غیرتمند و غیور و همیشه در صحنه خود در تاریخ کشور پرافتخار ایران اسلامی تاثیرگذار بوده اند و برگزاری بیست و هشتمین دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در هجمه حملات دشمنان ایران نشان محکم بر این مدعاست.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تصریح کرد: برگزاری این رویداد مهم منطقه‌ای در سالروز حماسه فتح خرمشهر همیشه قهرمان و سرافراز و یادآوری خاطرات پرشور آن روزگار و حماسه آفرینی ها و دلاوری های جوانان، اکنون در سنگری دیگر و در سنگر حفظ پاسداشت از ارزشهای نظام ادامه دارد.
وی افزود: تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) هم اکنون به درجه ای در سطح بین المللی رسیده که تیمها برای حضور در این رویداد استقبال خوبی داشته اند.
نشست نماینده UCI با اعضاء ستاد برگزاری بیست و هشتمین دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) با حضور مارتین بروین و مجید ناصری داروان رسمی UCI و نورمن شل مردین مشاور فنی تور و اعضاء ستاد اجرایی برای هماهنگی های بیشتر برگزار شد.
بیست و هشتمین دوره رقابت‌های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) با حضور تیم‌های ملی ایران الف و ب ایران، پتروشیمی و آینه زمانی تبریز، آینده و شهرداری ارومیه از ایران و تیمهای خارجی آموری ویتا اوکراین، دوکلا پراک چک، بریسا اسپور ترکیه، سی سی ان صربستان، رودی پروجکت آلمان، ترنگانو مالزی، تیم ملی الجزایر، تیم ملی سوریه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، آلبانی، هنگ کنگ چین و ازبکستان 19 تیم برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز