خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن علمی تخصصی ناباروری و باروری:

قطب درمانهای نوین ناباروری در خاورمیانه، ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۹۴

60 مرکز درمان ناباروری در کشور وجود دارد/ نوزدهمین کنگره انجمن علمی تخصصی ناباروری و باروری ایران 1تا3 خرداد ماه برگزارمی شود.

ایلنا: رئیس انجمن علمی تخصصی ناباروری و باروری ایران از وجود 60 مرکز درمان ناباروری در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد پارسانژاد در نشست خبری بااشاره به اینكه ایران جایگاه بالایی در درمانهای نوین ناباروری در دنیا دارد، گفت: اولین کشوری که در خاورمیانه به درمانهای نوین ناباروری پرداخته است، ایران است.

وی با اشاره به برگزاری نوزدهمین کنگره انجمن علمی تخصصی ناباروری و باروری ایران از 1تا3 خرداد درسالن غرضی بیمارستان میلاد، گفت:‌ شانزدهمین دوره كنگره در شیراز و هجدهمین آن در تبریز برگزار شد و امسال نیز نوزدهمین دوره آن در تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به تصمیم هیئت مدیره جدید انجمن مبنی بر برگزاری این کنگره در تهران و یکی از شهرستانها، اظهارداشت: قرار شد این کنگره یک سال در تهران و یک سال در یکی از شهرستانهای کشور که دارای مرکز درمان ناباروری است، برگزار شود. از همین رو، شانزدهمین دوره در شیراز و هجدهمین آن در تبریز برگزار شد و امسال که نوزدهمین دوره آن باشد، در تهران برگزار می شود.

پارسا نژاد انجمن علمی تخصصی ناباروری و باروری را شامل 3 رشته فوق تخصصی ناباروری زنان، جنین شناسی و اورولوژی دانست وافزود: علاوه بر متخصصین این 3 رشته، گروههای پرستاری و مامایی که در امر درمان ناباروری دخیل هستند، در کنگره امسال حضور دارند.

رئیس انجمن علمی تخصصی ناباروری و باروری ایران به برگزاری پنل اخلاق در شیوه های نوین درمان ناباروری در این کنگره اشاره كردو افزود: این پنل، مرکب از فقها، حقوقدانان و روانشناسان است که جنبه های فقهی و حقوقی این موضوع را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند.

پارسانژاد تصریح كرد:‌ کنگره های گذشته به صورت بین المللی برگزار می شد اما کنگره امسال به صورت داخلی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز