خبرگزاری کار ایران

جلسه کمیته داوران هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر

کد خبر : ۷۴۴۹۳

بیش از 300 کارآفرین در سامانه کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی ثبت نام کردند.

ایلنا: دبیر هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر سال 92 آذربایجان شرقی از برگزاری اولین جلسه کمیته داوران این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، یونس فاتح گفت: این جشنواره در راستای تکریم و تجلیل از کارآفرینان، ترویج خلاقیت و نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات، ارائه راهکارهای عملی ترویج کارآفرینی متناسب با چشم انداز 20 ساله، تکمیل و ارتقاء شاخص های شناسایی کارآفرینان برتر و استمرار بخشیدن به مشارکت بخش های دولتی، خصوصی و تعاونی در توسعه کارآفرینی و تقدیر از منتخبین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کارآفرینان با نوآوری و دستاوردهای عظیم خود همچون گذشت گام‌های موثری در راستای حمایت از کار و کارآفرینی خواهند برداشت گفت: این جشنواره در نظر دارد تا از زحمات بی دریغ این عزیزان که در چرخه توسعه صنعت و توسعه کشور تلاش کرده اند قدردانی كند.

دبیر هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر سال 92 آذربایجان شرقی از افزایش دو برابری ثبت نام کنندگان جشنواره نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: امسال بیش از 300 کارآفرین در سامانه کارآفرینان برتر ثبت نام کرده اند.

وحید رحیمی از شروع داوری این جشنواره با حضور دوران تعیین شده استانی و نماینده استانداری آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: داوری جشنواره کارآفرینان برتر در دو مرحله انجام خواهد شد که مرحله اول از طریق سایت جشنواره و مرحله دوم به صورت بازدید از واحدها صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: 10 نفر برتر ثبت نام کنندگان در مرحله استانی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت که سه نفر برتر استانی به جشنواره ملی کارآفرینان برتر معرفی خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز