خبرگزاری کار ایران

رویانیان با الفاظ خوب بازی می‌کند؛

مایلی‌کهن: پرسپولیس راهنمایی و رانندگی نیست/ رویانیان از همه هنرپیشه‌تر است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۰

وی با استیلی شروع کرد، دنیزلی و مانوئل آمدند و سپس گل‌محمدی و یحیی هم که نتایج خوبی کسب کرد اما سرانجام چه شد؟

گزینه هدایت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام صحبت‌های رویانیان را که تاکنون ضبط و نوشته شده مرور کنید متوجه می‌شوید مشکل اصلی چیست.

محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: به خودم می‌بالم که گزینه‌ای برای هدایت پرسپولیس بودم. خیلی موارد باعث ناراحتی می‌شود. در سازمان تربیت بدنی در سطوح مختلف مدیر بوده‌ام و مدیریتی که پرسپولیس الان دارد را در هیچ کجا ندیده‌ام. من هرچه دارم از پرسپولیس دارم و هیچ‌وقت هیچ ادعایی نداشتم.

وی در مورد اینکه چطور به عنوان گزینه سرمربیگری پرسپولیس معرفی شده، گفت: ساعت 12 شب بود که از درود به تهران می‌آمدم. مدیر روابط عمومی پرسپولیس با من تماس گرفت و گفت فردا جلسه‌ای با رویانیان داشته باشم و من هم گفتم بگویید سردار خودش تماس بگیرد. رویانیان تماس گرفت و من هم نزد وی رفتم و با هم درخصوص سرمربیگری پرسپولیس صحبت کردیم.

مایلی‌کهن در مورد اینکه چرا از لیست سرمربیان پرسپولیس خارج شد، افزود: اصلا مهم نیست از لیست گزینه‌‌ها خارج شده‌ام. رویانیان می‌گوید نباید به نتایج گذشته نگاه کنیم. وی دو سال قبل به پرسپولیس آمد و نزدیک به 40 میلیارد هزینه کرد، چه کسی باید در زمان باخت پشت مربی بایستد. اول وی با استیلی شروع کرد، دنیزلی و مانوئل آمدند و سپس گل‌محمدی و یحیی هم که نتایج خوبی کسب کرد اما سرانجام چه شد؟

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: تمام تیم‌های دنیا مدیریت بحران دارند و تیم‌ها با بحران مواجه می‌شوند، اما مهم این است که مدیر مقابل این اتفاقات محکم بایستد، نه اینکه جام حذفی را از دست بدهیم و تماشاچی ناراحت باشد ولی حرفی نزنیم. بعد از این باخت چند روزی از سوی تماشاچیان و رسانه‌ها فشار بر روی دوش رویانیان بود و وی می‌توانست با ایجاد مدیریت بحران این فشار را کمتر کند.

سرمربی سابق تیم ملی درباره اینکه رویانیان برنامه‌ای 3 ساله برای علی دایی دارد، اظهار داشت: از کجا معلوم 6 ماه دیگر رویانیان دوباره حرف‌های تکراری نزند و علی دایی را عوض نکند. از کجا معلوم رویانیان تا 3 سال دیگر اصلا خودش باشد که می‌خواهد مربی را 3 سال نگه دارد. رویانیان خیلی خوب با الفاظ بازی می‌کند.

مایلی‌کهن در پایان گفت: تمام صحبت‌هایی که رویانیان در این مدت مطرح کرده را مرور کنید، ببینید مشکل چیست. مشکل اصلی این است که رویانیان تخصص لازم را ندارد. وی در جای دیگر مدیر قابلی بوده است. به رویانیان گفتم اینجا راهنمایی و رانندگی نیست، بیشتر از این حرف‌ها تخصص لازم دارد و شما نمی‌دانید ما چه هنرپیشه‌هایی هستیم و چقدر راحت سر شما کلاه می‌گذاریم اما متوجه شدم خود رویانیان از ما هنرپیشه‌تر است. پرسپولیس تیم بزرگی است. متاسفانه مسئولین این تیم در رفتار و گفتار صادق نیستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز