خبرگزاری کار ایران

منصوب شد‎

رییس جدید شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تبریز (ارس)

کد خبر : ۷۴۴۳۲

بر اساس حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، علی پورمقدم به عنوان رییس جدید شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تبریز (ارس) معرفی و جایگزین محمود نظرپور شد.

ایلنا: طی مراسمی، رییس جدید شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تبریز(ارس)در آذربایجان شرقی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، بر اساس حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز،علی پورمقدم، به عنوان رییس جدید شعبه بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تبریز (ارس) معرفی و جایگزین محمود نظرپور شد.

وی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا، ریاست بیمارستان 64 تختخوابی دکتر ساجدی هادیشهر، مدیریت اجرایی شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ارس و معاونت هماهنگی بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) سپاه عاشورا را در کارنامه اجرایی خود دارد.

شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تبریز (ارس)از سال1387 فعالیت خویش را در منطقه آزاد ارس جلفا آغاز کرده ودر حال حاضر تعداد 700دانشجو در 3رشته دکتری شامل پزشکی،دندانپزشکی وداروسازی و11رشته کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

پذیرش دانشجو در این دانشگاه از طریق کنکور سراسری بوده وهم‌چنین دانشجویان مشغول به تحصیل در خارج از کشور نیز درصورت تمایل می‌توانند با انتقال به این دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

شهرستان جلفا با 56 هزار نفر جمعیت در فاصله 146 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و با جمهوری خود مختار نخجوان و جمهوری ارمنستان از طریق رودخانه ارس مرز مشترک دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز