خبرگزاری کار ایران

نخبگان و معلمان نمونه ریاضی آذربایجان شرقی تجلیل شدند

کد خبر : ۷۴۴۲۸

امروزه دامنه علوم بسیار گسترده شده و فعالیت مراکزی مانند خانه ریاضیات می‌تواند ما را به شکوفایی استعدادها در رشته‌های مختلف علمی هدایت کند.

ایلنا: نخبگان و معلمان نمونه ریاضی آذربایجان شرقی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آذربایجان شرقی، استاندار در این مراسم از علم ریاضیات به عنوان تببین‌کنننده نظم حاکم بر نظام هستی و خالق این نظام بی‌بدیل یاد کرد و گفت: ریاضیات انسان را به سمت توحید و خداپرستی هدایت می‌کند و موحدترین افراد، عالم‌ترین آنها به علم ریاضیات هستند.

احمد علیرضابیگی افزود: امروزه دامنه علوم، بسیار گسترده شده و فعالیت مراکزی مانند خانه ریاضیات می‌تواند ما را به شکوفایی استعدادها در رشته‌های مختلف علمی هدایت کند.
وی با قدردانی از تلاش‌های مدیریت خانه ریاضیات خاطرنشان کرد: روشن نگه داشتن مشعل خانه ریاضیات به واسطه عشق و علاقه اعضای این خانه و معلمان سخت‌کوش و تلاش پیگیر و مجدانه مدیریت آن است که امیدواریم موجب درخش جوانان و نوجوانان ما در تورنمنت‌های علمی جهانی شود.
علیرضابیگی اضافه کرد: در این فرصت از خانواده‌های دانش‌آموزان فعال در خانه ریاضیات که شرایط لازم را برای بارور شدن استعدادهای آنان فراهم کرده‌اند نیز تشکر می‌کنیم و اطمینان داریم که با استحکام اساس خانواده موجب می‌شود که جوانان ما راه عزت و افتخار را با سربلندی طی کنند.
وی افزود: از مجموعه آموزش و پرورش استان هم به خاطر پشتیبانی از جمع خانه ریاضیات و گسترش دامنه فعالیت این جمع به همه شهرستان‌های استان و ساماندهی تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه قدردانی می‌کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی در خاتمه اظهار داشت: انشاءالله در صدد هستیم برای میزبانی یکی از تورنمنت‌های معتبر جهانی در رشته ریاضیات برنامه‌ریزی کنیم و قطعا با تلاش مسئولان امر این کار به نحو شایسته‌ای انجام خواهد شد.
در این مراسم سه تن از نخبگان ریاضی استان که در مسابقات جهانی ریاضیات در مسکو موفق به کسب مدال شده بودند و همچنین چند تن از مربیان ریاضی با اهدای لوح سپاس و هدیه مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز