خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان:

هفت هزار شغل در بخش کشاورزی ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۷

برای پیشبرد برنامه‌های توسعه استان، باید تلاش و همت بیشتری صورت پذیرد/ اعضای کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان، باید برای توسعه این بخش مهم در سال جاری با هدف ایجاد اشتغال، برنامه جامعی تدوین کنند.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان،ایجاد و تثبیت هفت هزار شغل در بخش کشاورزی، را بهترین عملکرد کار گروه کشاورزی کردستان دانست و گفت: با اجرای برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی استان در سال 91 ایجاد اشتغال برای چهار هزار و 36نفر و تثبیت شغل برای سه هزار نفر در بخش کشاورزی، بهترین عملکرد کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان کردستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، ارسلان ازهاری در ششمین جلسه کار گروه توسعه کشاورزی استان افزود: با کارسازی برنامه‌های کارگروه کشاورزی  و هزینه کردن اعتبارات اختصاصی ویژه توسعه این حوزه در سال 90و 91 در قالب سه هزار و 823طرح کشاورزی این موفقیت کسب شده است.

وی ایجاد اشتغال، تلاش برای رشد اقتصادی استان و بالابردن سطح معیشت زندگی مردم را محور برنامه‌های کارگروه توسعه کشاورزی استان اعلام کرد و گفت:خوشبختانه کردستان در توسعه بخش کشاورزی در دو سال اخیر خوش درخشیده است.

ازهاری تعامل و همراهی همه فعالان بخش کشاورزی و بانک‌های عامل را در تحقق این موفقیت‌ها و تداوم آن تعیین کننده دانست و بر توجه بیشتر اعضای کارگروه توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد.

وی همچنین رفع مسایل و مشکلات برخی از طرح‌های کشاورزی در بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی را برای دریافت اعتبارات اختصاصی و عملیاتی کردن طرح‌های حوزه کشاورزی بسیار حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: برای پیشبرد برنامه‌های توسعه استان باید تلاش و همت بیشتری صورت پذیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان با اشاره به ابلاغ 300میلیارد ریال دیگر به اعتیارات توسعه بخش کشاورزی سال 91استان،خواستار مدیریت و هدایت آن به طرح های کشاورزی تایید شده از سوی کارگروه شد.

ازهاری یادآور شد:اعضای کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان باید برای توسعه این بخش مهم در سال جاری با هدف ایجاد اشتغال برنامه جامعی تدوین کنند.

وی توسعه بخش کشاورزی را در استان،بهترین و موثرترین اقدام در رشد و شکوفایی کردستان خواند و اذهان داشت: پتانسیل‌ها و استعدادهای بالقوه کردستان در بخش کشاورزی، سرمایه غنی برای توسعه استان است که باید با همت مدیران حوزه اقتصادی و کشاورزی مدیریت شود.

وی در پایان از همه فعالان بخش کشاورزی و مدیران بانک‌های عامل برای کسب مقام کردستان به عنوان استان ممتاز در توسعه بخش کشاورزی در بین سایر استان‌ها،تقدیر و تشکر کرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز