خبرگزاری کار ایران

استاندارکردستان:

رشد کشاورزی، تضمین‌کننده توسعه پایدار کردستان است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۶

استان کردستان از لحاظ پراکنش صحیح توزیع اعتبارات و ساماندهی طرح‌های اشتغال‌زا در مدیریت اعتبارات بخش توسعه کشاورزی بهترین الگو برای سایر استان‌ها است.

ایلنا: استاندار کردستان گفت:رشد بخش کشاورزی و زیر مجموعه آن،گامی اساسی در تضمین تحقق توسعه پایدار استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، علیرضا شهبازی در ششمین جلسه توسعه بخش کشاورزی استان در سال جاری افزود: یکی از بهترین پتانسیل‌های و ظرفیت‌های تحقق توسعه پایدار در کردستان،شکوفایی بخش کشاورزی است که دولت به این مهم نگاه ویژه دارد.

وی تلاش و کوشش مسوولین و فعالان حوزه کشاورزی استان و بانک‌های عامل در بخش توسعه کشاورزی را در دوسال اخیر قابل تقدیر خواند و افزود:کسب عنوان برتر کردستان در توسعه بخش کشاورزی سطح کشور، افتخار بزرگی برای مدیران زحمتکش حوزه کشاورزی استان است.

شهبازی در این جلسه، در برقراری ارتباط تلفنی با  علیرضا اورنگی،دبیر ستاد طرح ملی توسعه کشاورزی کشور خواسته‌ها و انتظارات کردستانی‌ها را از مسوولین کشوری در بخش توسعه کشاورزی مطرح کرد و خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر و جهشی در سال 92 به توسعه بخش کشاورزی  کردستان شد.

کردستان جزء استانهای ممتاز کشور است

دبیر ستاد طرح  ملی توسعه کشاورزی کشور در این ارتباط تلفنی که(صدا در سالن برای اعضای جلسه پخش می‌شد) گفت:استان کردستان در جذب اعتبارات ویژه توسعه بخش کشاورزی و مدیریت صحیح آن جزء استان‌های ممتاز کشور است.

وی بیان کرد:در اکثر جلسات کشوری حوزه بخش کشاورزی از استان کردستان به عنوان استان نمونه یاد می‌شود و ریاست محترم جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی و همه اعضای ستاد طرح ملی توسعه بخش کشاورزی کشور به رشد و شکوفایی  کشاورزی کردستان نگاه ویژه‌ای دارند.

اورنگی افزود: استان کردستان از لحاظ پراکنش صحیح توزیع اعتبارات و ساماندهی طرح‌های اشتغال‌زا در مدیریت اعتبارات بخش توسعه  کشاورزی بهترین الگو برای سایر استان‌ها است.

وی در این ارتباط تلفنی قول مساعد داد با توجه به دامنه فعالیت های بخش کشاورزی استان،کسب موفقیت های مسوولین استان درمدیریت صحیح  اعتبارات این حوزه در دو سال اخیر و به حرمت پیگیری‌های ویژه استاندار کردستان در اختصاص اعتبارات توسعه بخش کشاورزی،ستاد طرح ملی توسعه کشاورزی کشور، بالاترین میزان اختصاص اعتبارات  توسعه کشاورزی را در سال 92 به نسبت وضعیت به کردستان اختصاص  می‌دهد.

استاندار کردستان بعد از این تماس تلفنی،این نگاه ویژه و مساعد مسوولین کشوری به کشاورزی کردستان را،عاملی مهم و تعیین کننده در توسعه پایدار کردستان اعلام کرد.

شهبازی موفقیت مسوولین استان کردستان و سبقت گرفتن از سایر استان‌ها در عرصه خدمتگزاری بیشتر به کردستانی‌های قدرشناس را با هدف ایجاد اشتغال و توسعه  پایدار بهترین هدیه نظام  جمهوری اسلامی به مردم استان عنوان کرد.

وی بکار گیری تمام پتانسیل ها،ظرفیت‌ها و استعداد های موجود در بخش کشاورزی استان را برای ایجاد اشتغال پایدار بسیار حایز اهمیت خواند و بر تعامل و همکاری بیشتر مسوولین حوزه کشاورزی و بانک‌های عامل تاکید کرد.

استاندار کردستان در پایان،بیان واقعیت توسعه کردستان و ایجاد امید زندگی به مردم  استان را امری لازم و ضروری خواند و بر توجه بیشتر مدیران و فعالان اطلاع رسانی به این نکته تاکید کرد.

استاندار کردستان گفت: تلاش برای ارتقاء جایگاه بخش کشاورزی استان در سطح کشور برای جذب و مدیریت اعتبارت ملی و ایجاد اشتغال در عرصه باید محور همه فعالیت های اعضای جلسه قرار بگیرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز