خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مخابرات استان یزد:

از هر 10 یزدی، 9 نفر تلفن همراه دارند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۱۶

557 سایت BTS در سطح شهر، جاده و روستا در حال کار است/ 98 درصد جاده استان زیرپوشش تلفن سیار قرار دارد/ در حال حاضر 499 هزار و 819 شماره تلفن ثابت در استان مشغول به کار هستند.

ایلنا-یزد: مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد، ضریب نفوذ تلفن همراه استان را بالاترین میزان در کشور اعلام کرد و گفت: از هر 10 یزدی، 9 نفر تلفن همراه دارند.

به گزارش ایلنا از یزد، مهدی مقوم روز گذشته به مناسبت هفته ارتباطات در جمع خبرنگاران، تعداد تلفن همراه مشغول به کار در استان را 969 هزار شماره بیان کرد و گفت: از این تعداد 300 هزار شماره سیم کارت دائمی و 669 هزار شماره سیم کارت اعتباری است.

وی اظهار داشت: تمام شهرستان‌های استان، 972 روستا و 98 درصد جاده استان زیرپوشش تلفن سیار قرار دارد.

وی با بیان اینکه 557 سایت BTS در سطح شهر، جاده و روستا در حال کار است، افزود: همچنین سوئیچ IP استان با ظرفیت یک میلیون و 100 هزار راه اندازی شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان یزد برقراری رومینگ تالیادر شبکه GSM روستایی و راه اندازی پنج سایت در استان را از دیگر اقدامات این شرکت بیان کرد و گفت: در حال حاضر 499 هزار و 819 شماره تلفن ثابت در استان مشغول به کار هستند.

به گفته وی، هم اکنون سه هزار و 693 دستگاه تلفن عمومی در این استان مشغول به کار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز