خبرگزاری کار ایران

ستاد انتخابات استان نتایج بررسی صلاحیت‌های انتخابات شوراها را اعلام کرد:

2 هزار و 969 نفر تایید و 258 نفر ردصلاحیت شدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۱۵

از میان 3 هزار و 227 داوطلب حاضر در انتخابات شوراهای شهر و روستا، 2 هزار و 969 نفر تایید صلاحیت شدند که البته تعدادی (151 نفر) نیز تا این مرحله بررسی از حضور انصراف داده اند.

ایلنا-یزد: جانشین رییس ستاد انتخابات استان یزد نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در استان یزد اعلام کرد و گفت: از میان کل داوطلبان، 151 نفر انصراف دادند، 258 نفر ردصلاحیت و مابقی تایید شدند.

به گزارش ایلنا از یزد بنابر اعلام استانداری یزد، محمد مهدی تقوایی در این باره گفت: از میان 3 هزار و 227 داوطلب حاضر در انتخابات شوراهای شهر و روستا، 2 هزار و 969 نفر تایید صلاحیت شدند که البته تعدادی (151 نفر) نیز تا این مرحله بررسی از حضور انصراف داده‌اند.

تقوایی افزود: 608 نفر از میان 704 نفر داوطلب حضور در انتخابات شوراهای اسلامی «شهر» تایید صلاحیت شدند و تعداد تایید صلاحیت شدگان از میان 2 هزار و 523 داوطلب حضور در شوراهای «روستا»، 2 هزار و 361 نفر است.

مدیر کل سیاسی استانداری اظهار داشت: 37 داوطلب زن جهت حضور در شوراهای شهر و 103 داوطلب زن جهت رقابت برای بدست آوردن کرسی‌های شوراهای اسلامی روستا مورد تایید قرار گرفته‌اند.

تقوایی خاطر نشان کرد: داوطلبانی که به هر دلیلی توسط هیئت های اجرایی و نظارت تایید نشده‌اند تا فردا (اول خرداد) فرصت دارند تا شکایت خود را به هیئت نظارت استان جهت پیگیری تسلیم کنند.

گفتنی است در مجموع و در ابتدا، 3 هزار و 378 نفر در این انتخابات ثبت نام کرده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز