خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج جامعه زنان کشور؛

در گذر از یک پیچ تاریخی سرنوشت ساز هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۱۱

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در اولین مجمع استانی جامعه زنان در سمنان گفت: دنیا در حال یك پیچ تاریخى است و ما در گذر از یک پیچ تاریخی سرنوشت ساز هستیم.

ایلنا: مسئول بسیج جامعه زنان کشور در اولین مجمع استانی جامعه زنان در بین بانوان فرهیخه استان سمنان با توجه به بیانات رهبری و نزدیک بودن انتخابات گفت: دنیا در حال یك پیچ تاریخى است. ملت عزیز ما، ملت‌هاى مسلمان، امت عظیم اسلامى، می‌توانند نقش ایفاء كنند. اینجاست كه اسلام، تعالیم اسلام، روش اسلام به كار نیاز مردم دنیا مى‌آید؛ و اینجاست كه نظام جمهورى اسلامى می تواند الگو بودن خودش را براى همه‌ى مردم دنیا اثبات كند.وی در ادامه افزود: برای رسیدن به 22 بهمن باید 17 شهریور را تحمل کرد. برای عبور سرافرازانه باید این پیچ تاریخی و جایگزینی تمدن اسلام به جای تمدن غرب باید قابلیت اسلام را اثبات کنیم.

به گزارش ایلنا از سمنان، مینو اصلانی همچنین تعریف حماسه را اینگونه بیان کرد: حماسه یک حرکت جهادگونه پر شتاب در اوج یک مبارزه و درگیری است.

اصلانی تجربه شکست‌های سنگین و مکرر دشمن را اینگونه تصریح کرد: تجربه شکست‌های سنگین و مکرر دشمن در دفاع مقدس، جنگ 33 روزه، جنگ 22 روزه، جنگ 8 روزه و مقاومت سوریه، امید به پیروزی دریک جنگ نظامی در اینها را، به صفر میل داده است.

وی با توجه به صحنه رویارویی جمهوری اسلامی ایران و غرب گفت: جنگ پر شدت میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا در همه جبهه ها و تمامی عرصه ها فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، علم و فن اوری، امنیتی و اطلاعاتی جریان دارد و آمریکا با استفاده از همه ابزار ممکن در آستانه شکست نهایی، تلاش می کند از هرچیزی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده کند و جمهوری اسلامی تلاش می کند تا آینده جهان را با تمدن اسلامی رقم زند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور بعضی از اقدامات آمریکا و غرب در جبهه سیاسی را مقابله با تشکیل اجلاس غیر متعهدها. فراخوانی سفرا و تعطیلی سفارت خانه های غربی در ایران،صدور قطعنامه های پی در پی علیه جمهوری اسلامی در سازمان ملل و شورای امنیت،دامن زدن به ایران هراسی، حمایت گسترده از تمام مخالفان جمهوری اسلامی در جهان،برگزاری کنفرانس های متعدد علیه جمهوری اسلامی ایران و... عنوان کرد.

وی همچنین گفت:توطئه تشدید تحریم اقتصادی برای توقف پیشرفت های جمهوری اسلامی و اثبات ناکارآمدی اسلام در ساخت تمدن جدید، تعقیب قدم به قدم اقتصاد کشور در حوزه انرژی، ارز، فلزات گرانبها و... و حتی دارو، از سوی قدرت های استکباری دنبال می شود. این پیشرفت ها در عین پسرفتهای غرب برای آنها قابل تحمل نیست.

اصلانی درباره دستاوردهای فرهنگی ایران اسلامی دراین جبهه گفت:شکل گیری جریانات عظیم فرهنگی در کشورهای اسلامی با الگو برداری از انقلاب اسلامی- موج جهشی و فزاینده اسلامگرایی و مسلمان شدن در کشورهای غربی و آفریقایی- تأثیرگذاری فزاینده رسانه های ایران در کشورهای جهان- ارتباط چشمگیر نخبگان فرهنگی کشورها با جمهوری اسلامی ایران و برگزاری موفق کنفرانسهای بیداری اسلامی با حضور چشمگیر نخبگان فرهنگی کشورها.

وی در ادامه افزود: در مقابل پیشرفت فرهنگی سریع اسلام و انقلاب اسلامی در جهان، غرب یک جنگ گسترده و تمام عیار فر هنگی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است و در این جبهه جنگ سنگینی جریان دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشورباتوجه به بیانات رهبری در حیطه جبهه علمی و فن آوری اظهار کرد: سرعت پیشرفت علمی و تولید علم در کشورما 11برابرمتوسط دنیا است...، البته این 11 متوسط است در بعضی قسمتها 35برابرسرعت رشد دنیا است.

وی دستاوردهای علمی و فن آوری ایران اسلامی را اینگونه عنوان کرد:توسعه مراکز علمی پژوهشی و دانشگاهی- دست یابی به فناوریهای هسته ای - پیشرفت در عرصه سلول های بنیادین - ورود کشور به باشگاه فضایی- پیشرفت در حوزه رسانه و فضای مجازی

اصلانی همچنین اظهار داشت:در عرصه علم و فن اوری نیز یک جنگ جدی در جریان است نخبگان ایرانی با سرعت پیشروی می کنند و آمریکا با کمک همه ابزار در اختیار مانع تراشی و سنگ اندازی می کند.

وی موارد چالش های امنیتی پیش روی آمریکا را اینچنین بیان کرد: نبود آرامش روانی جامعه بدلیل حرکت های مسلحانه در مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه ها- چالش های امنیتی آمریکا با کشورهای همجوار- درگیری های مسلحانه فرقه ای و قومی قبیله ای در آمریکا - شرارت و درگیریهای محلی و استفاده بی رویه از سلاح های گرم- تعرض دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی به حریم خصوصی جامعه- ناامنی ها و انفجارات زنجیره ای مختلف در کشور آمریکا.

اصلانی با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود، اظهار کرد:امنیت فوق‌العاده بالای جمهوری اسلامی با وجود تلاش های گسترده دشمنان برای خرابکاری و ایجاد ناامنی یک چالش جدی برای غرب ناامن است و مردم دنیا را به گزینش الگوی ایرانی اسلامی تشویق می کند از این رو غرب به سرکردگی آمریکا ظرفیت بزرگی از توانایی های خود را برای بر هم زدن ثبات و امنیت ایران بکار گیرد.

اصلانی همچنین شاخص‌های ارجحیت کاندیداهای ریاست جمهوری بر اساس بیانات رهبری را اینگونه بیان کرد:باید به خدا و به انقلاب و به قانون اساسی و به این مردم ایمان و اعتقاد داشته باشد،دارای روحیه مقاوم باشد،انسان های با تدبیری باشند، باید تهذیب اخلاقی داشته باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در پایان تاکید کرد:با حضور هرچه گسترده در پای صندوق ها و انتخابات سالم، امن و آرام، آگاهی و هوشیاری در انتخاب اصلح حماسه دیگری بیافرینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز