خبرگزاری کار ایران

کنعانی مقدم:

جبهه پایداری از جلیلی حمایت خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۸۲

برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی باید فضای رقابتی با حضور همه سلیقه‌ها ایجاد شود/حامیان دولت و جبهه پایداری از جلیلی حمایت خواهند کرد.

مسئول کمیته سیاسی جبهه ایستادگی گفت:برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی در فضای انتخابات باید فضای رقابتی با حضور همه سلیقه‌ها وجود داشته باشد.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: شور انتخاباتی برای مشارکت مردم از عوامل مهم  به پای صندوق آوردن مردم است.

مسئول کمیته سیاسی جبهه ایستادگی در پاسخ به این سوال که نهادها و سازمان‌های نظارتی چگونه می توانند برای رد و یا تایید صلاحیت برخی کاندیداهای منتسب به جریان انحرافی به قانون عمل کنند یادآور شد: مردم و مقام معظم رهبری مطالباتشان از نهادها و سازمان های  نظارتی این است که آنها به مر قانون عمل کنند و امانت‌دار رای آنها باشند.

وی در ادامه افزود: مردم اگر احساس کنند نهادها امین شان هستند  با وجود هر رد صلاحیتی بر اساس مستندات قانونی، حضور حداکثری خواهند داشت.

کنعانی مقدم با اشاره به اینکه رد یا تایید صلاحیت افراد باید فارغ از نظرسنجی ها، مورد بررسی قرار گیرد خاطرنشان ساخت: اما چیزی که اهمیت دارد این است که شورا باید به فضای عمومی توجه کند. اگر رای صادر می کند بر اساس قانون باشد.

کنعانی مقدم  ضمن اشاره به اینکه جلیلی گزینه احمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات است عنوان کرد: آقای جلیلی مسئولیت اجرایی و عقبه سیاسی ندارد  و به نظر می رسد توسط حامیان دولت و جبهه پایداری مورد حمایت قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر جلیلی گزینه حامیان دولت است چرا از سمت اصول گرایانی مانند ائتلاف 1+2 مورد استقبال قرار می گیرد مدعی شد: تمام این اقدامات برای خنثی سازی است که آقای جلیلی به سمت دولت گرایش پیدا نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز