خبرگزاری کار ایران

درجلسه مدیریت بحران کاشان صورت گرفت؛

اعلام آمادگی دستگاه های امدادی و خدماتی کاشان برای برگزاری انتخابات

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۸۱

معاون استاندار و فرماندار کاشان به خسارات ناشی از طوفان چند روز گذشته در کاشان اشاره کرد و از کسانی که در طرح حضرت زینب فعالیت داشتند تقدیر و تشکر کرد.

ایلنا – کاشان: با حضورمعاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان، دستگاه های امدادی و خدماتی این شهرستان برای پیشگیری از حوادث احتمالی پیش از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برنامه ریزی و دستورات لازم صادر شد.

به گزارش ایلنا از کاشان، درجلسه صبح پنج شنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه سال جاری ستاد مدیریت بحران شهرستان ویژه کاشان، پس از ارائه نقطه نظرات و مشکلات تعدادی از دستگاههای اجرایی و خدماتی شهرستان کاشان جهت برگزاری هرچه با شکوهتر انتخابات پیش رو و پیش گیری از حوادث احتمالی، معاون استاندار و فرماندار کاشان به خسارات ناشی از طوفان چند روز گذشته در کاشان اشاره کرد و از کسانی که در طرح حضرت زینب فعالیت داشتند تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار کاشان با تاکید براینکه توجه به ثبت وقایع تاریخی در مستند سازی بحرانها در کاشان مهم است، گفت: همانطور که وقایع دوران دفاع مقدس را با فیلم و عکس می توانیم به نسل های آینده منتقل کنیم، طوفان شدیدی که چند روز پیش در کاشان اتفاق افتاد و موجب خسارات زیادی به کشاورزان شد، نیاز به مستند سازی دارد، لذا شهرداری کاشان فراخوان بزند تا اگر کسی از حادثه طوفان چند روز پیش فیلم و یا عکس گرفته به ستاد بحران کاشان جهت مستند سازی ارسال شود.

جوادی آمادگی کامل دستگاههای امدادی شهرستان کاشان جهت برگزاری مراسم اعتکاف و حضور کاروانها درمرقد امام خمینی را مورد تاکید قرارداد.

معاون استاندار و فرماندار کاشان در پایان این جلسه در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان جابجایی مدیریت بحران کاشان، ارائه نقطه نظرات حاضرین پیرامون اجرای طرح محب و گزارش اعزام گروه امدادی شهرستان کاشان به مناطق زلزله زده بوشهر را محورهای اصلی این جلسه بیان نمود و گفت: در این جلسه از زحمات تاملی در ستاد بحران کاشان تقدیر و تشکر شد و خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای فخری به عنوان جانشینی ستاد مدیریت بحران در شهرستان کاشان صورت گرفت.

جوادی از آمادگی کامل دستگاههای امدادی و خدماتی شهرستان کاشان برای حوادث احتمالی پیش از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا خبرداد و گفت: اهمیت این دور از انتخابات باعث شده تا دشمنان تمام توان خود  برای کم رنگ کردن حضور مردم را در سطح بین الملل بکار گیرند، لذا هوشیاری مردم جهت خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان بسیار مهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز