خبرگزاری کار ایران

در اروپا فقط در بارسا بازی می‌کنم

مسی: نمی‌توانیم سبک بازی بارسا را تغییر دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۷۱

به خاطر اتفاقاتی که در طول سال افتاد، دست به دیوانگی و جنون نمی‌زنیم. نمی‌توانیم سبک بازی بارسا را تغییر دهیم

ستاره آرژانتینی بارسا تاکید کرد که در اروپا در تیمی به غیر از بارسلونا بازی نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی درباره قهرمانی بارسلونا در لالیگا گفت: این قهرمانی من را خیلی شاد کرد. این لیگ، لیگ خیلی مهمی است، چون لیگ کشور اسپانیاست و به خاطر رقبایی که مثل رئال مادرید در آن حضور دارند، یکی از بهترین لیگ‌های دنیاست.

وی ادامه داد: واقعیت این است که کسب این جام قهرمانی برای ما اصلا کار آسانی نبود. چون با رفتن گواردیولا، تیم ما دستخوش تغییراتی شده بود. زمانی که تتیو روی کار آمد تیم ما شرایط خیلی خوبی داشت چون عملا چیزی تغییر نکرده بود ولی زمانی که تیتو ما را ترک کرد، تازه تغییرات را احساس کردیم، نه به این خاطر که رورا و یا جانشینان تیتو، از پس کار بر نمی‌آمدند، بلکه به این خاطر که ما جای خالی سرمربی اصلی را حس می‌کردیم، کسی که از اولین روز با ما حرف می‌زد، حالا دیگر نبود. اینکه توانستیم فصل را با جشن به پایان ببریم زیباست.

این ستاره آرژانتینی همچنین درباره آینده خود و ادامه حضور در بارسلونا نیز متذکر شد: در حال حاضر من فقط به این فکر می‌کنم که تا پایان در بارسلونا بمانم. همان طور که قبلا هم گفتم، دوست دارم در آرژانتین هم بازی کنم ولی در اروپا، در تیم دیگری به جز بارسلونا بازی نخواهم کرد.

وی افزود: بارها گفته شده بارسلونا فراتر از یک باشگاه است و این دقیقا برای همین است. زمانی که یک پسر بچه به باشگاه می‌رسد، نه تنها به او کمک می‌شود تا از نظر فوتبالی رشد و پیشرفت کند، بلکه از نظر انسانی و شخصی هم رشد می‌کند و به نظر من این مهمترین نکته است. من وقتی 13 ساله بودم به اینجا آمدم. در بارسلونا رشد کردم و زندگی‌ام فراتر از آنچه شد که در آرژانتین پیش می‌رفت. من در اینجا با یادگیری ارزش‌هایی که باشگاه بارسلونا به بازیکنان منتقل می‌کند، رشد کردم.

مسی همچنین درباره حذف از لیگ قهرمانان اروپانیز گفت: همیشه نمی‌توان قهرمان شد. چندین سال است ما با همین شیوه بازی می‌کنیم و سرمربیان و تیم‌های حریف نحوه عملکرد ما را مطالعه و آنالیز می‌کنند، ولی به خاطر اتفاقاتی که در طول امسال افتاد، دست به دیوانگی و جنون نمی‌زنیم. نمی‌توانیم سبک بازی بارسا را تغییر دهیم چون این چیزی است که همیشه بارسلونا با آن شناخته می‌شود. باید آرام باشیم و به فصل آینده فکر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز