خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله مکارم شیرازی:

آیت‌الله حسینی زنجانی از کیان اسلام دفاع کردند

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۳۰

آن عالم برجسته و فقیه مجاهد در طول عمر با بركت خود با تمام وجود از كیان اسلام و آئین اهل‌بیت(علیهم السلام) دفاع كرد و شاگردان فراوانى پرورش داد. این ضایعه مولمه را به حوزه‌هاى علمیه مخصوصآ حوزه علمیه مشهد مقدس و خاندان محترم آن فقید سعید تسلیت عرض مى‌كنم.

ایلنا: آیت الله مکارم شیرازی در پیامی درگذشت آیت الله حسینی زنجانی از مراجع تقلید را تسلیت گفتند و علو درجات  را برای این عالم فقید درخواست کردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، متن پیام آیت الله مکارم شیرازی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فقدان اسفناك عالم ربانى و فقیه عالیقدر حضرت آیت الله حاج سید عزالدین حسینى زنجانى (قدس سره الشریف) موجب تأثر و تأسف شدید گردید. آن عالم برجسته و فقیه مجاهد در طول عمر با بركت خود با تمام وجود از كیان اسلام و آئین اهل‌بیت(علیهم السلام) دفاع كرد و شاگردان فراوانى پرورش داد. این ضایعه مولمه را به حوزه‌هاى علمیه مخصوصآ حوزه علمیه مشهد مقدس و خاندان محترم آن فقید سعید تسلیت عرض مى‌كنم و علوّ درجات براى ایشان و صبر و اجر جزیل براى بازماندگان آن بیت محترم از درگاه خداوند متعال خواهانم. والسلام علیكم ورحمة الله وبركاته.

قم ـ ناصر مكارم شیرازى
1392/02/25

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز