خبرگزاری کار ایران

حدادعادل در جمع خبرنگاران و دانشجویان:

پذیرای جلیلی در ائتلافمان هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۶۳

در صورت موافقت جامعتین پذیرای جلیلی در ائتلاف خود هستیم/ به احتمال 30 درصد در ائتلاف می‌مانم.

نامزد ریاست جمهوری دوره یازدهم گفت: مردم باید به روش کار رئیس جمهور اعتماد داشته باشند که در این خصوص واجب است از دستاوردهای متخصصان مربوطه به طور جدی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حدادعادل در نشست خبری که عصر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی موافقیت خواهید کرد یا خیر اظهار داشت: آقای جلیلی قطعا رای بالایی را به خود اختصاص خواهد داد و هر کسی جدای از ائتلاف پیشرفت اگر مورد قبول جامعتین قرار گیرد قطعا حضورش را در ائتلاف خودمان پذیرا خواهیم بود.

وی با اشاره به اقتصاد حاکم در کشورمان بیان کرد: اقتصاد کشورمان در حال حاضر به شکل کاملا پیچیده ای است و هیچ گونه تغییر مدیریتی به صلاح رفع مشکلات اقتصادی ما نیست و همچنین مردم باید به روش کار رئیس جمهور اعتماد داشته باشند که در این خصوص واجب است از دستاوردهای متخصصان مربوطه به طور جدی استفاده کنیم.

نامزد ریاست جمهوری دوره یازدهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه احتمال باقی ماندن شما در ائتلاف پیشرفت تا چه اندازه است خاطرنشان کرد: بنده 30 درصد ممکن است که در ائتلاف پیشرفت بمانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز