خبرگزاری کار ایران

علی پروین حوصله سرمربیگری ندارد؛

شاهرودی: پرسپولیس با پیروانی قطعا قهرمان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۰۰

اگر پنالتی هادی نوروزی و رضا حقیقی گل می‌شد، الان شرایط پرسپولیس فرق می‌کرد.

مدافع سابق پرسپولیس در حال حاضر افشین پیروانی را بهترین گزینه برای هدایت سرخ‌پوشان تهرانی می‌داند و معتقد است قطعا پرسپولیس با پیروانی در فصل آینده جدید جام می‌گیرد.

رضا شاهرودی که سال‌ها یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده در ارتباط با اوضاع این روزها و همچنین انتخاب سرمربی آینده تیم سابقش گفت‌وگویی را با خبرنگار ایلنا انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

لیگ برتر دوازدهم هم به پایان رسید. پرسپولیس را در این فصل چطور دیدید؟

پرسپولیس در این فصل فراز و نشیب زیاد داشت که این مساله دلایل بسیاری دارد. سرمربی پرسپولیس در شروع لیگ خیلی دیر به تیم اضافه شد و خودش هم تیم را نبسته بود و بدن‌سازی خوبی هم انجام ندادند و باعث شد پرسپولیس نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست بدهد، اما عملکرد یحیی گل‌محمدی در نیم فصل دوم بد نبود و اگر در جام حذفی قهرمان می‌شد، خیلی خوب بود که در ضربات پنالتی به سپاهان باخت و نتوانست جام بگیرد.

عملکرد رویانیان را در این فصل چطور دیدید؟

به نظرم عملکرد رویانیان خوب بود و همه امکانات را برای تیم و کادر فنی فراهم کرد و پرسپولیس در این فصل هیچ مشکلی نداشت.

یعنی ناکامی‌های پرسپولیس هیچ ربطی به رویانیان ندارد؟

نه، ناکامی‌های پرسپولیس در اول فصل رقم خورد و در جام‌حذفی هم تیم به بازی فینال رسید و در فینال در ضربات پنالتی باختند. در این شرایط رویانیان چه کاری باید می‌کرد که نکرد؟ اگر پنالتی هادی نوروزی و رضا حقیقی گل می‌شد، الان شرایط پرسپولیس خیلی فرق می‌کرد. کار مدیرعامل فراهم کردن ابزار و امکانات برای تیم است که رویانیان در این بخش عملکرد خوبی داشت.

در حال حاضر بحث انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس مطرح است. در این رابطه صحبت می‌کنید؟

بالاخره همه قابل احترام هستند. نمی‌دانم چه کسی تصمیم‌گیرنده نهایی است اما باید کارنامه اشخاص را در نظر بگیرند.

حضور حمید درخشان در رأس کادر فنی پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

حمید درخشان قابل احترام است و باید کارنامه‌اش را بررسی کنند و بی‌گدار به آب نزنند. امسال هواداران از پرسپولیس یک جام می‌خواهند چون رقیب دیرینه‌اش یعنی استقلال امسال جام گرفته و به همین دلیل پرسپولیس در فصل جدید باید جام بگیرد.

اگر علی پروین سرمربی پرسپولیس شود چطور است؟

بعید می‌دانم، خود علی‌آقا هم دیگر حال و حوصله این کارها را ندارد و حضورش در کادر فنی پرسپولیس اشتباه است. مدیریت پرسپولیس هم اصلا نباید به او پیشنهاد بدهند.الان علی‌آقا رئیس کمیته فنی پرسپولیس است و جایگاه خوبی دارد و باید همین جایگاه را برای علی پروین حفظ کنند.

نام افشین پیروانی هم در بین گزینه‌ها مطرح است. فکر می‌کنی پیروانی می‌تواند گزینه خوبی برای هدایت پرسپولیس باشد؟

بدون شک اگر افشین پیروانی هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد، این تیم یک جام خواهد گرفت. اگر بازیکنانی که پیروانی می‌خواهد را جذب کنند، پرسپولیس جام می‌گیرد. فقط باید سریع‌تر سرمربی تیم را انتخاب و بازیکنان را جذب و کار آماده‌سازی تیم را شروع کنند تا مثل فصل قبل دیر نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز