خبرگزاری کار ایران

محمد نبی حبیبی خبر داد:

حمایت موتلفه از نامزد موردنظر جامعتین

کد خبر : ۷۱۴۶۷

اصولگرایان به عنوان اصلی‌ترین ضلع رقابت در انتخابات آینده با راهنمایی و هدایت جامعتین با یك نامزد به صحنه رقابت می‌آیند و حزب موتلفه اسلامی این گزینه را تبلیغ می‌كند.

دبیر كل حزب موتلفه اسلامی با تاکید براینکه پایبند به توافقات در فرآیند تصمیم‌گیری اصولگرایان هستیم، گفت: انشاالله اصولگرایان به عنوان اصلی‌ترین ضلع رقابت در انتخابات آینده با راهنمایی و هدایت جامعتین با یك نامزد به صحنه رقابت می‌آیند و حزب موتلفه اسلامی این گزینه را تبلیغ می‌كند.

به گزارش ایلنا، محمد نبی حبیبی كه در پایان نشست دبیران سخن می‌گفت، افزود: ما بارها گفته‌ایم كه از تصمیم جامعتین تبعیت می‌كنیم و اكنون یك گام به این تصمیم نزدیك شده‌ایم.

حبیبی تصریح کرد: انشااله اصولگرایان به عنوان اصلی‌ترین ضلع رقابت در انتخابات آینده با راهنمایی و هدایت جامعتین با یك نامزد به صحنه رقابت می‌آیند و حزب موتلفه اسلامی این گزینه را تبلیغ می‌كند.

وی افزود: حزب در آستانه پنجاهمین سالگرد تأسیس خود تصمیم به معرفی نامزد ریاست جمهوری اتخاذ و پس از بررسی شاخص‌های لازم و نیاز امروز كشور كه سرو سامان دادن به امور اقتصادی در جهت آفرینش حماسه اقتصادی بود به معرفی آقای دكتر آل اسحاق به عنوان نامزد ریاست جمهوری یازدهم مبادرت نمود و در جبهه پیروان خط امام و رهبری هم این تصمیم حزب به تصویب رسید و ائتلاف 5 نفر از نامزدهای ریاست جمهوری كه سه نفر آن از طرف جبهه پیروان خط امام و رهبری انتخاب شده بودند، شكل گرفت.

حبیبی در ادامه بیان داشت: این ائتلاف 5 نفره به این تصمیم رسیدند كه برای رسیدن به نامزد واحد، حكمیت برخی از بزرگان جریان اصولگرایی را تمكین كنند. عدم ثبت نام آقای دكتر آل اسحاق در همین چارچوب صورت گرفت و حزب موتلفه اسلامی و نامزد اش به احترام این فرآیند از نام‌نویسی نامزد مختص حزب منصرف شدند.

دبیر كل حزب موتلفه اسلامی با تشكر از  آل اسحاق كه دعوت حزب را لبیك گفته و به صورت جدی به میدان آمده و با احترام به خرد جمعی اصولگرایان و رهنمود بزرگان در خصوص وحدت ثبت نام نكرد، خاطر نشان کرد: برای اعلام حمایت از نامزد مطلوب اصولگرایان منتظر اعلام نظر شورای نگهبان خواهیم ماند.

وی افزود: گام های بعدی حزب موتلفه اسلامی در جهت افزایش وحدت اصولگرایان خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار معلمان و دست‌اندركاران برگزاری انتخابات تاکید کرد: انتخابات آینده، انتخابات فوق‌العاده حساسی است. گرگهای جهانی دهان باز كرده اند تا به ملت ایران آسیب بزنند. آنها از تهدید نظامی، تهدید اقتصادی و اخلال در روابط دیپلماتیك ایران و جهان خسته شده‌اند. آنها می‌خواهند خستگی خود را در انتخابات با تحمیل یك جنگ نرم دیگر شبیه آنچه در انتخابات 88 افتاد، جبران كنند. به همین دلیل مقام معظم رهبری ادامه مسیر پرشتاب پیشرفت كشور را نیازمند دو حماسه می‌دانند: 1- حماسه سیاسی كه مهمترین فراز آن در انتخابات 92 اتفاق خواهد افتاد 2- حماسه اقتصادی كه باید همه برای ساماندهی تولید ملی و مقابله با توطئه‌های دشمن به صحنه بیایند.

حبیبی تصریح کرد: بازی با قیمتها و ناراضی كردن مردم در دستور كار دشمن است. دشمن را باید در همه لایه‌ها شناسایی كرد و با آن مقابله نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز