خبرگزاری کار ایران

رویانیان فرصت را از دست ندهد؛

کلانی: عضو کمیته فنی پرسپولیس نبوده و نخواهم بود

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۶۶

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که نه عضو کمیته فنی این باشگاه بوده و نه می‌خواهد عضو آن باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که نه عضو کمیته فنی این باشگاه بوده و نه می‌خواهد عضو آن باشد.

حسین کلانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به بحث‌هایی در خصوص کناره گیری‌اش از کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، گفت: ‌متاسفانه در این رابطه سوءتعبیری اتفاق افتاده چراکه من نه عضو کمیته فنی هستم و نه می‌خواهم عضو این کمیته باشم.

وی افزود: ‌در جلسه‌ای که رسانه‌ها نام آن را جلسه کمیته فنی گذاشتند محمد رویانیان جمعی از پیشکسوتان را بعد از اتفاقاتی که افتاد با نگاه به آینده و گرفتن مشورت آنها دور هم جمع کرد و در این جلسه بیشتر با نگاه به آینده بحث شد.

این پیشکوست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما در این جلسه مساله یحیی گل‌محمدی، آینده کمیته فنی، مساله پیشکسوتان، توسعه زیرساخت‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای پیشرفت و پیشبرد اهداف باشگاه را در دستور کار داشتیم و در مورد آنها به بحث و بررسی پرداختیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مواردی که در این جلسه در رابطه با آن بحث شد موضوع انتخاب سرمربی و اختیار تام او بعد از انتخابش بود البته قرار شد کمیته‌ای تشکیل شود که دارای قدرت زیادی باشد و به لحاظ مشاوره‌ای با نیت کمک به بحث فنی تیم به کادر فنی در شرایط حساس کمک کند البته این کمیته قرار نیست دخالتی به صورت مستقیم در مسائل فنی داشته باشد.

کلانی در رابطه با گزینه‌های هدایت پرسپولیس هم گفت: طبق آنچه که در جلسه عصر چهارشنبه هفته گذشته اتفاق افتاد قرار شد اولویت اول یحیی گل محمدی باشد اما با افشین پیروانی، محمد مایلی کهن، حمید درخشان و حتی حمید استیلی هم مذاکراتی صورت گیرد.

وی با تاکید براینکه اکثر قریب به اتفاق پیشکسوتان حاضر در این جلسه مخالف انتخاب سرمربی خارجی برای این تیم بودند گفت: مربیان خارجی با همه دانشی که دارند به نظرم در این چند ساله نتوانستند خود را با فرهنگ و رسوم ما ایرانی ها وفق دهند و همین موضوع مانع از موفقیت آنها در ایران شده است البته باید توجه کرد که همین مربیان می توانند به عنوان مدرسینی بزرگ به ایران بیایند و دانسته های فنی خود را به مربیان ما منتقل کنند.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه زمانی سرمربی این تیم معرفی خواهد شد گفت: شخصا در انتخاب مربی پرسپولیس هیچ دخالتی نمی کنم چراکه معتقدم همه گزینه های مطرح شده واجد شرایط سرمربی گری پرسپولیس هستند اما رویانیان و هیات مدیره باید توجه داشته باشند که هر چه زودتر باید این اتفاق بیفتد و فرصت بیش از این از دست نرود.

وی در پایان با تاکید براینکه هواداران باشگاه پرسپولیس نباید در مورد آینده این باشگاه نگران باشند گفت: طرفداران پرسپولیس نگران نباشند چراکه در آینده نزدیک همه چیز درست خواهد شد و سرمربی ایده آل همه انتخاب خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز